ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک خواننده زیرزمینی به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد

دادستان تهران نام این خواننده را اعلام و اتهام او را هم مشخص نکرده. امیر تتلو بعد از دو ماه به قید وثیقه از زندان آزاد شده. آیا او دوباره به زندان می‌افتد؟

دادستان تهران  اعلام کرد که یک خواننده زیرزمینی در ایران به ۱۰ سال حبس و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است. عباس جعفری دولت‌آبادی نام هنرمند محکوم به حبس و شلاق را اعلام نکرده. همچنین معلوم نیست به چه اتهامی خواننده یاد شده به تحمل چنین مجازات سنگینی محکوم شده است.

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران

دادستان تهران در حاشیه همایشی که درباره جرایم مواد مخدر و راهکارهای جلوگیری از آن و مشارکت بهتر دستگاه‌ها در این امر برگزار شده بود، فقط به گفتن این نکته بسنده کرد که خواننده یاد شده در یکی از «محاکم تهران» به تحمل ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده، اما به این دلیل که یکی از شاکیان از شکایتش صرف‌نظر کرده، نیمی از این مجارات بخشیده شده است.

از میان خوانندگان زیرزمینی ایران فقط امیرحسین مقصودلو با نام هنری «تتلو» پرونده قضایی دارد. او ۲ شهریور ۹۵ برای دومین بار به اتهام «تشویق جوانان به فساد و فحشا» بازداشت شد. چندی بعد در شبکه اینترنت یک فایل صوتی منتشر شد که بنا بر آن، ظاهراً امیر تتلو به بیژن قاسم‌زاده، بازپرس پرونده‌اش دشنام می‌دهد و او را تهدید به مرگ می‌کند.

تتلو پیامی هم از زندان اوین برای هوادارانش فرستاد. او خطاب به حسن روحانی، رییس جمهوری ایران گفته بود:

«آقای روحانی! شما که رییس جمهور هستید و دائم در تلویزیون حرف‌های خوب می‌زنید، یک نشر اکاذیب هم شما بگذارید که شاکی ما کامل شود. زندان‌‌زدایی همه‌اش ادا و اطوار است. من هنرمند مملکت، یک ماه است توی زندانم.»

امیرحسین مقصودلو با نام هنری «تتلو»

به رغم این حاشیه‌ها و اعتراضات، گزارش‌هایی از آزادی امیر تتلو منتشر شد. جعفری دولت آبادی، ۵ آبان در یک نشست خبری اعلام کرد که تتلو ظاهراً در جلسه محاکمه‌اش عذرخواهی کرده است. خبرگزاری کار ایران (ایلنا) هم گزارش داده بود که تتلو به دلیل توهین به مقامات قضایی بعد از ۶۲ روز زندان به قید وثیقه آزاد شده است.

امیر تتلو، از خوانندگان سرشناس رپ فارسی‌ست. برخی ترانه‌ها و حرف‌های او درباره حجاب و انرژی هسته‌ای، جنجال‌برانگیر و حاشیه‌ساز بوده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در آبان سال جاری به رسانه‌های داخلی گفته بود به خاطر صدور مجوز اجرای کلیپ انرژی هسته‌ای امیر تتلو روی یکی از ناوشکن‌های ایران مؤاخذه شده است.

اینستاگرام امیر تتلو حدود سه و نیم میلیون دنبال‌کننده (فالوئر) دارد و از این نظر یکی از چهره‌های مشهور شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان به شمار می‌رود.

اینستاگرام رهبر جمهوری اسلامی، ۸۷۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمق

    الان مثلا تو شدی روشن فکر؟؟؟؟ از دو تا آدم بدم میاد : 1. اونایی که حرف مفت میزنن 2.کسایی که از بقیه تقلید میکنن - سعی میکنن مثه بقیه حرف بزنن و رفتار کنن و فکر کنن مثه تو

  • ggggggggggggggggf

    غلط کردی خودت افسرده ای به ملت ما توهین نکن ***

  • رضا

    ای مردم افسرده و غمگین ایران، شما همیشه تحدید می شوید چون برده‌ای بیش نیستید ای ملت خفته به پا خیزید، منتظر هیچ امداد غیبی نباشید چون هیچکس به فکر شما نیست، تمام دنیا به فکر منافع خودشان هستند هنوز به شما ثابت نشده،، چرا درس عبرت نمی گیرید،

  • هومن

    خيلي هم خوب انقلابی ديگر در پیش است. زمانش کی؟ خدا می داند. ادامه دهید هر چه بیشتر زور بگویید زودتر کلکتان کنده می شود!