ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عباس جدیدی: بابت عکسی که از من پخش کردند عذر‌خواهی می‌کنم

عباس جدیدی گفته است بابت انتشار عکس خود با منصور پورحیدری عذر‌خواهی می‌کند. او اما مسئولیت انتشار عکس را بر عهده نگرفته و آن را عکسی خوانده که از او پخش کرده‌اند.

عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران و قهرمان سابق کشتی، از انتشار عکس خود با منصور پورحیدری در بستر مرگ عذرخواهی کرد.

جدیدی از این عکس اظهار بی‌اطلاعی کرد

منصور پورحیدری از فوتبالیست‌های قدیمی ایران و باشگاه استقلال بود که در ادامه فعالیت باشگاه تاج با نام استقلال بعد از پیروزی انقلاب سال ۵۷ نقشی پر‌رنگ داشت. او چهاردهم آبان ماه در سن ۷۱ سالگی درگذشت: منصور پورحیدری درگذشت

عباس جدیدی در پیام کوتاه خود گفته است که بابت انتشار عکس خود با منصور پورحیدری عذر‌خواهی می‌کند. او اما مسئولیت انتشار عکس را بر عهده نگرفته و آن را عکسی خوانده که از او پخش کرده‌اند: «از جامعه داغدار ورزش، هواداران استقلال و خانواده محترم منصور پورحيدرى بابت عکسی كه از من پخش كردند عذر‌خواهى می‌كنم.»

انتشار عکس مورد اشاره عباس جدیدی در کنار پیکر بی‌جان منصور پورحیدری با انتقادهای فراوان کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد: انتقادها از انتشار عکس عباس جدیدی با پیکر بی‌جان پورحیدری

کانال تلگرامی جدیدی که این عکس را پس از انتشار خبر درگذشت منصور پورحیدری منتشر کرده بود، چند ساعت بعد و با بالا گرفتن انتقادها آن را حذف کرد.

این عضو شورای شهر تهران اما در گفت‌و‌گو با روزنامه «قانون» منکر انداخته شدن هر گونه عکسی شده و گفته بود که نمی‌داند چه کسی این عکس را گرفته‌ است:«ما که جایی می‌رویم صدتا دوربین پشت سر ماست، نمی‌دانم شاید آن‌ها گرفته‌اند.»

در عکس منتشر شده اما جدیدی رو به دوربین نگاه می‌کند.

پیشتر از این هم خبر انتشار کتابی درباره نماز از این قهرمان سابق کشتی باعث واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی شده بود.

جدیدی که در حال حاضر عضو شورای شهر تهران است در طول سال‌های گذشته و پیش از ورودش به شورای شهر، مجموعه فعالیت‌های اقتصادی‌ای در منطقه ۱۴ تهران داشته است.

اما واکنش‌‌ها به عکس منتشر شده از او با پیکر بی‌جان منصور پورحیدری در حالی‌‌ صورت گرفته است که پیش از این عکس، عکسی هم از حسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی با منصور پورحیدری منتشر شده بود که در این عکس هم پورحیدری هوشیار نیست و بی‌جان است.

این عکس تا به حال با واکنش‌های چندانی روبه‌رو نشده است.

یک کاربر توییتر به نام عمو فرزاد در همین‌باره توییت کرده است: «جالبه که همون کار احمقانه‌ی را سید حسن خمینی هم کرده ولی واکنش‌ها بیشتر علیه عباس جدیدی بوده.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علي

    امروزه مردم از لحظه بستري تا دفن عزيزانشان را فيلم برداري ميكنند نميدونم چرا؟ بعدها كي دلش مياد اين تصاوير را باز بيني كند اما در اين يكي دو مورد اشكالي نداره اين گوشي هاي موبايل كارو خراب كرده قبلا بايد عكاس دعوت ميكردي حلا فلش فلش عكس ميگيرن اين هم يه تبه پايين مياد جوش نياريم فدا مدا همگي

  • علی

    با سلام والله نمیدونم عیادت از مریض چرا به این روز افتاده اینکه دستور انبیا و امامان معصوم هست و اجر اخروی داره اما: یه تعدادی با سلفی گرفتن / یه تعدادی هم زیر سئوال بردن این عمل میخوان بگن ما با شخصیتیم اما متاسفانه ریشه ی همه ی اینها از کمبود شخصیت طرف نشات میگیره