ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون هنری ارشاد اسلامی: فعالیت هنری شجریان در ایران منع قانونی ندارد

محمد رضا شجریان در ایران تحت درمان است. در همان حال علی مرادخانی خاطرنشان کرده که استاد آواز ایران می‌تواند به فعالیت هنری‌اش ادامه دهد.

محمد رضا شجریان که برای ادامه درمان به ایران بازگشته، مشغول فیزیوتراپی‌‌ست. در همان حال علی مرادخانی، معاون هنری ارشاد به خبرگزاری دانشجوبان ایران (ایسنا) گفته است که استاد آواز ایران از نظر دولت منعی برای فعالیت هنری در کشور ندارد.

محمدرضا شجریان در ایران تحت درمان قرار دارد

معاون هنری ارشاد به «آلبوم طریق» عشق استناد کرده و گفته است انتشار این آلبوم و استقبال خوب مردم از آن نشان می‌دهد که فعالیت هنری محمد رضا شجریان در ایران منع قانونی ندارد.

آلبوم «طریق عشق» حاصل همکاری محمد رضا شجریان با پرویز مشکاتیان و گروه موسیقی عارف است و نخستین بار در سال ۱۳۶۷ در تور اروپایی شجریان اجرا شد و مورد استقبال ایرانیان تبعیدی قرار گرفت.

روز گذشته خبرگزاری کار ایران (ایلنا) هم گزارش داده بود که محمد رضا شجریان در شورای عالی موسیقی ابقا شده است.

در فروردین سال جاری، حسین نوش‌آبادی، سخنگوی ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با روزنامه آرمان اذعان کرده بود که برخی نهادهای «خارج از وزارت ارشاد اسلامی» مانع از برگزاری کنسرت برای محمد رضا شجریان می‌شوند. سخنگوی ارشاد اسلامی در دی سال گذشته از شجریان خواسته بود «به آرمان‌ها و برنامه‌های نظام» نزدیک شود.

لینک‌های مرتبط:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آسیب پذیر

    این که دلیل نمی شود ! بله، مانند بسیاری کارهای دیگر منع قانونی ندارد ولی مخالف با مصلحت نظام و نظر رهبُر معظم ولی امر مسلمین جهان است !

  • IRAN

    این حکومت و مسولین فاسد شیاد جنایتکار منافق دزد آن لیاقتشان همان جنایتکاران حوثی و جنوب لبنان و داعش است، چرا که حیاتشان به جنگ و خونرزی ودزدی ونفاق است. آرامش و صلح و صفا و شادی وخوشبختی مردم برای این جنایتکاران غیرقابل تحمل است. امیدوارم مردم ایران قدرشناس بزرگان این کشور همچون استاد شجریان، دانشمند جوان امید کوکبی، بانوی آزاده شجاع نرگس محمدی باشند. این سرزمین برای خوشبختی و آرامش به این بزرگان نیاز دارد نه خرافات حوزویان و مداحان فاسد بیسواد ریاکار . بامید چنین روزی در آینده بسیار نزدیک