ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان را حفظ می‌کنند

جمهوری‌خواهان احتمالاً بار دیگر کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در دست می‌گیرند، اگرچه اکثریت تاریخی کنونی خود را از دست خواهند داد.

جمهوری‌خواهان احتمالاً بار دیگر کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در دست می‌گیرند، اگرچه اکثریت تاریخی کنونی خود را از دست خواهند داد.

شاید پل رایان برای انتخاب مجدد به ریاست مجلس به مشکل بخورد - عکس: AFP

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» سه‌شنبه هشتم نوامبر از پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان خبر می‌دهد، اما نمایندگان محافظه‌کار افراطی خود را از دست دادند.

انتخابات کنگره و مجلس جمهوری‌خواهان همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

در میان ۴۳۵ نماینده کنونی، ۲۴۷ نماینده جمهوری‌خواه و ۱۸۸ نماینده دموکرات‌ هستند؛ اکثریتی پس از سال ۱۹۳۱ بی‌سابقه بوده است. بر خلاف آنها، دموکرات‌ها چندین دوره است که در بازپس‌گیری مجلس و سنا ناکام مانده‌اند.

بر اساس این گزارش، در صورت نهایی‌شدن پیروزی جمهوری‌خواهان اکثریت آتی آنها در کنگره کاهش خواهد یافت. این اتفاق می‌تواند مشکلاتی نیز برای انتخاب مجدد پل رایان به ریاست مجلس نمایندگان ایجاد کند. احتمال مخالفت برخی از جمهوری‌خواهانی که حامی سرسخت ترامپ هستند، می‌تواند مسیر رایان به ۲۱۸ رأی مورد نیاز برای ریاست مجلس را دشوار کند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.