ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نظرسنجی‌‌ها: مهم‌ترین موضوعات برای رأی‌دهندگان آمریکا

۷۱ درصد رأی‌دهندگان امروز خواهان فرصتبخشیدن به مهاجران غیرقانونی شاغل در آمریکا برای دریافت ویزا و کسب اقامت قانونی هستند. ۲۵ درصد نیز خواهان اخراج مهاجران غیرقانونی شدند.

آخرین آمار نظرسنجی‌‌ها در حوزه‌های رأی‌گیری در مورد مهم‌ترین موضوعات برای رأی‌دهندگان منتشر شد.

ساختن دیوار در مرز با مکزیک ۴۰ درصد موافق داشته درحالی‌ که ۵۴ درصد مخالف آن بوده‌اند

شبکه خبری «سی‌بی‌اس» گزارش داد که ۷۱ درصد رأی‌دهندگان آمریکایی خواهان فرصت‌بخشیدن به مهاجران غیرقانونی شاغل در آمریکا برای دریافت ویزا و کسب اقامت قانونی هستند. ۲۵ درصد نیز خواهان اخراج مهاجران غیرقانونی شدند.

سیاست ساختن دیوار در مرز با مکزیک نیز ۴۰ درصد موافق داشته درحالی‌ که ۵۴ درصد مخالف آن بوده‌اند. ساختن دیوار یکی از مهم‌ترین سیاست‌های تبلیغاتی کمپین ترامپ از آغاز روند انتخابات بود.

در مورد قراردادهای تجاری بین‌المللی نیز رأی‌دهندگان در دو قطب قرار داشتند. ۴۱ درصد همچون ترامپ این قراردادها را منجر به ازدست‌رفتن فرصت‌های شغلی در آمریکا می‌دانستند درحالی‌که ۳۹ درصد آنها را شغل‌آفرین توصیف کردند. ۱۱ درصد نیز این قراردادها را بی‌تأثیر دانسته‌اند.

همچنین رأی‌دهندگان مهم‌ترین دلیل خود برای رأی‌دادن به نامزد مورد نظرشان را عنوان کرده‌اند. ۳۸ درصد گفته‌اند که به دنبال نامزدی برای «تغییر» بوده‌اند. ۲۲ درصد آنها نامزدی با «تجربه درست» را انتخاب کرده‌اند. ۲۲ درصد نیز به دنبال «قضاوت درست» بوده‌اند. و ۱۵ درصد نیز از کسی حمایت کرده‌اند که «به مردم توجه کند.»

۶۱ درصد رأی‌دهندگان سه‌شنبه معتقد بودند که آمریکا در مسیر درستی قرار ندارد. این درصد از انتخابات ۲۰۱۲ بالاتر است. آن زمان تنها ۵۲ درصد رأی‌دهندگان آمریکا را در مسیر نادرست ارزیابی کرده‌بودند.

۶۹ درصد رأی‌دهندگان نیز گفته‌اند که از شیوه کار دولت فدرال خشمگین یا ناراضی هستند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آخرین خبرها

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.