ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کابینه جدید مصر معرفی شد

<p>کابينه جديد مصر در هفتمين روز اعتراضات گسترده در اين کشور سوگند ياد کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش العربيه، حسنی مبارک در کابينه جديد حبيب العادلی وزير کشور را برکنار کرده است. محمود وجدی به عنوان وزیر جدید کشور معرفی شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا بر اين گزارش امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ۸۹ هم&zwnj;چنان &laquo;ده&zwnj;ها هزارتن از معترضان&raquo; در ميدان التحرير (آزادی) در مرکز قاهره تجمع کردند. امروز همچنین تظاهرات در برخی شهرهای ديگر مصر از جمله بندر سوئز و اسکندريه ادامه يافت. مردم معترض مصر ضمن درخواست برکناری حسنی مبارک عليه &laquo;فقر، بيکاری، فساد و سرکوب&raquo; تظاهرات کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش العربیه، دولت مصر برای جلوگيری از پيوستن مردم مناطق مختلف به معترضان در قاهره، شبکه راه آهن را تعطيل کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همين حال عصام العريان از رهبران اخوان&zwnj;المسلمين، از احازب مخالف دولت گفته است اين گروه به همراه محمد البرادعی در صدد تشکيل کميته&zwnj;ای هستند تا با ارتش اين کشور وارد گفت&zwnj;وگو شوند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اما با اين وجود علی البرادعی برادر مديرکل پیشین آژانس بين&zwnj;المللی انرژی اتمی اعلام کرد تاکنون هيچ کدام از رهبران اخوان&zwnj;المسلمين با برادر وی وارد گفت&zwnj;وگو نشده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>العريان در گفت&zwnj;وگو با رويترز گفت &laquo;اخوان&zwnj;المسلمين می&zwnj;خواهد کميته&zwnj;ای برای بررسی امور سياسی تشکيل دهد تا با ارتش گفت&zwnj;وگو کند.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>حسنی مبارک، رئيس&zwnj;جمهور مصر، بامداد شنبه نهم بهمن ۸۹ (۲۹ ژانويه ۲۰۱۱) در يک سخنرانی تلويزيونی از دولت مصر خواست تا استعفا کند.<br /> <br /> مبارک همچنين گفت از آزادی بيان در چارچوب قانون اساسی، پاسداری می&zwnj;کند اما با اين حال رئيس&zwnj;جمهر مصر با &laquo;تهديد نظام عمومی&raquo; مخالفت کرد و افزود مشکلات نبايد با &laquo;خشونت&raquo; حل و فصل شوند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی وعده داد که دولت جديد مصر را &laquo;متناسب با وضعيت تازه&raquo; انتخاب و &laquo;اصلاحات سياسی و اقتصادی&raquo; را آغاز خواهد کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا بر اين گزارش، رئيس جمهور مصر گفت &laquo;طرفدار فقرا و اصلاحات اقتصادی است تا چرخ اقتصاد سريع&zwnj;تر با نيازهای ملت همگام شود و تأکيد کرد که با خواسته&zwnj;های مشروع ملت مصر و رنج&zwnj;های آن&zwnj;ها آشنا است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>حسنی مبارک، رئيس جمهور ۸۲ ساله مصر که پس از ترور انور سادات به حکومت رسيد، ۳۰ سال است که در قدرت است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

کابينه جديد مصر در هفتمين روز اعتراضات گسترده در اين کشور سوگند ياد کرد.

به گزارش العربيه، حسنی مبارک در کابينه جديد حبيب العادلی وزير کشور را برکنار کرده است. محمود وجدی به عنوان وزیر جدید کشور معرفی شده است.

بنا بر اين گزارش امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ۸۹ هم‌چنان «ده‌ها هزارتن از معترضان» در ميدان التحرير (آزادی) در مرکز قاهره تجمع کردند. امروز همچنین تظاهرات در برخی شهرهای ديگر مصر از جمله بندر سوئز و اسکندريه ادامه يافت. مردم معترض مصر ضمن درخواست برکناری حسنی مبارک عليه «فقر، بيکاری، فساد و سرکوب» تظاهرات کرده‌اند.

به گزارش العربیه، دولت مصر برای جلوگيری از پيوستن مردم مناطق مختلف به معترضان در قاهره، شبکه راه آهن را تعطيل کرده است.

در همين حال عصام العريان از رهبران اخوان‌المسلمين، از احازب مخالف دولت گفته است اين گروه به همراه محمد البرادعی در صدد تشکيل کميته‌ای هستند تا با ارتش اين کشور وارد گفت‌وگو شوند.

اما با اين وجود علی البرادعی برادر مديرکل پیشین آژانس بين‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد تاکنون هيچ کدام از رهبران اخوان‌المسلمين با برادر وی وارد گفت‌وگو نشده‌اند.

العريان در گفت‌وگو با رويترز گفت «اخوان‌المسلمين می‌خواهد کميته‌ای برای بررسی امور سياسی تشکيل دهد تا با ارتش گفت‌وگو کند.»

حسنی مبارک، رئيس‌جمهور مصر، بامداد شنبه نهم بهمن ۸۹ (۲۹ ژانويه ۲۰۱۱) در يک سخنرانی تلويزيونی از دولت مصر خواست تا استعفا کند.

مبارک همچنين گفت از آزادی بيان در چارچوب قانون اساسی، پاسداری می‌کند اما با اين حال رئيس‌جمهر مصر با «تهديد نظام عمومی» مخالفت کرد و افزود مشکلات نبايد با «خشونت» حل و فصل شوند.

وی وعده داد که دولت جديد مصر را «متناسب با وضعيت تازه» انتخاب و «اصلاحات سياسی و اقتصادی» را آغاز خواهد کرد.

بنا بر اين گزارش، رئيس جمهور مصر گفت «طرفدار فقرا و اصلاحات اقتصادی است تا چرخ اقتصاد سريع‌تر با نيازهای ملت همگام شود و تأکيد کرد که با خواسته‌های مشروع ملت مصر و رنج‌های آن‌ها آشنا است.»

حسنی مبارک، رئيس جمهور ۸۲ ساله مصر که پس از ترور انور سادات به حکومت رسيد، ۳۰ سال است که در قدرت است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.