ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دست‌کم ۳۰ کشته در انفجار حرم شاه نورانی در پاکستان

یک متولی حرم شاه نورانی می‌گوید «هر روزه هنگام غروب در این حرم رقصی آیینی- مذهبی جریان دارد و شمار زیادی از مردم برای تماشای آن به این مکان می‌آیند».

انفجاری در جنوب‌غربی پاکستان در یک حرم مسلمانان دست‌کم ۳۰ کشته و ۷۰ زخمی بر جا گذاشت.

انفجار در حرم شاه نورانی در استان بلوچستان، در ۱۰۰ کیلومتر شمال شهر بندری کراچی به وقوع پیوست

گزارش‌ها حاکی از افزایش تلفات این حادثه است.

انفجار در حرم شاه نورانی در استان بلوچستان، در ۱۰۰ کیلومتر شمال شهر بندری کراچی به وقوع پیوست. در زمان حادثه صدها تن در داخل این حرم بودند.

دولت ۲۵ آمبولانس را از شهر حب به محل حادثه اعزام کرده است.

یک متولی حرم شاه نورانی می‌گوید «هر روزه هنگام غروب در این حرم رقصی آیینی- مذهبی جریان دارد و شمار زیادی از مردم برای تماشای آن به این مکان می‌آیند».

استان بلوچستان پاکستان در سال جاری میلادی هدف شدیدترین و وخیم‌ترین حملات گروه‌های شبه‌نظامی بوده است. مسئولیت یکی از این حمله‌ها را جریانی اسلامی به عهده گرفته بود که خود را متحد گروه داعش می‌داند.

بلوچستان مسیر تجاری مهمی بین چین و پاکستان به شمار می‌آید و سالانه ارزش حمل و نقل‌های تجاری در آن به ۴۶ میلیارد دلار می‌رسد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایران

    یکی از افسوسهای بزرگ حکومت فاسد جنایتکار ایران در مورد زودتر اجرا نکردن ایده "داعش" است که اگر رژیم شیاد ایران گروه داعش را زودتر ایجاد کرده بود، هزاران ترور، تجاوز، و بمبگذاری های مراکز مهم نظامی و غیر نظامی و مسکونی همجون محل استراحت تفنگداران امریکا در لبنان و کنیسه یهودیان در آرژانتین همه توسط داعش بعهده گرفته میشد نه مسببین اصلی یعنی جنایتکاران گروههای تروریستی جنوب لبنان و سپاه قدس. رژیم ایران با صوفیان کاملا دشمن است ،با خراب و ویران کردن حسینیه ها و مساجد آنها، دستگیری رهبران اصلی و تهدید و ارعاب مردم، بستن و پلمپ دفاتر کاری و مغازه ها و شرکتهای آنها و جلوگیری از درآمدزایی و مهمتر از همه کنترل آنها در خارج از کشور و انجام حملات تروریستی مشابه خبربالا سعی در سرکوب صوفیان در ایران وخارج از کشور دارد.چرا که بسیاری از رهبران صوفی از ایران به کشورهای همسایه، اروپا و امریکا فرار کرده اند. علت این دشمنی خونی چیست ؟ فقط ترس از کساد شده تجارت دین که مردم از مساجد ملاها به مساجد صوفیان کوچ کرده و درآمد حوزه های علمیه و مداحان بیسواد فاسد کم شود