ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرنگار صدا و سیما در حلب کشته شد

او هنگام تهیه گزارش و بر اثر برخورد ترکش ناشی از انفجار خمپاره جان خود را از دست داد. آخرین گزارش خزایی امروز از شبکه خبر پخش شد.

محمد خزایی، خبرنگار شبکه صدا و سیما در شهر حلب کشته شد.

محمد خزایی، خبرنگار شبکه صدا و سیما

او هنگام تهیه گزارش و بر اثر برخورد ترکش ناشی از انفجار خمپاره جان خود را از دست داد.

آخرین گزارش خزایی امروز از شبکه خبر پخش شد.

حلب یکی از شدیدترین مناطق نبرد بین شورشیان و نیروهای وفادار به بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    در آن مناطق از جمله «ضاحیه الاسد» اصلا داعش وجود ندارد، بلکه ارتش آزاد سوریه است که برای رهایی خاک سرزمین خود با اشغالگران مزدور و تروریست ایران و عراقی وافغان و حزب الشیطان که به سرکردگی ارباب شان جناب پوتین جنایتکار و بشار خونخوار ، مشغول کشتار زنان و کودکان ومحاصره آنها هستند، مبارزه می کنند. ، این خبرنگار هم مانند سایر مزدورهای انگل وساندیس خور بسیجی است، فکر کرده چند روز به سوریه می رود و چند عکس می گیرد و برمیگردد و صاحب پول و مقام میشود، اما از سرنوشت بقیه تروریست های هلاک سپاه عبرت نگرفته بود و خودش هم به ***شد.

  • faryad

    شرکت ماهان که به ظاهر یک شرکت خصوصی است در سال۱۳۷۰ در کرمان تأسیس شد. سهام‌دار عمده آن مؤسسه ”خیریه مولی‌الموحدین“ متعلق به سپاه پاسداران است. ماهان پروازهای متعدد روزانه از تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و آبادان به دمشق دارد. این پروازها که از فضای عراق عبور می‌کند حامل سلاح، تجهیزات و پاسدار برای جنگ علیه مردم سوریه است. از فرودگاه آبادان روزانه 3پرواز مستقیم به دمشق صورت می‌گیرد که اساساً توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود. اعزام نیرو به سوریه از طریق ماهان از اوایل سال1391 شروع شد. ترد‌د نیروی قدسبه دمشق با این پروازها صورت می‌گیرد. این شرکت افغانیهای مقیم ایران که توسط پاسداران برای اعزام به سوریه به خدمت گرفته شده‌اند را در دسته‌های 200نفره به فرودگاه دمشق منتقل می‌کند!!

  • داریوش

    خدا به روحش ارامش بده خدا به خانوادش شکیبایی بده باید گفته بشه در کجای شهر حلب سوریه کشته شده و ایا او اجازه داشته به ان منطقه برود ایا صداسیما ایران دستورنامه ای به گزارشگران خود داده است تا از جان گزارشگران خود پاسداری کند در عکس بالا این اقا یک کلای جنگی هم به سر ندارد