ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستانی تهران: دستگیری مدل خارجی و محکومیت معترض برهنه

به گفته دادستان تهران جراحی زیبایی جرم نیست اما مدلینگ جرم است. یک زن خارجی را دستگیر کرده‌اند. یک زن ایرانی معترض را هم که برهنه شده بود به حبس محکوم کردند.

دادستان تهران، خبر از دستگیری یک زن مدل خارجی در ایران داده است.

گفته می‌شود که این عکس‌ مدل خارجی دستگیر شده است

عباس جعفری دولت آبادی، در نشستی که با معاونان خود در روز دوشنبه ۲۴ آبان داشت، با اشاره به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره سفر برخی هنرپیشه‌ها و مدل‌های خارجی به ایران برای انجام عمل جراحی، اعلام کرد که این اخبار مبنای اقدامات دادستانی در بررسی موضوع  قرار گرفته و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شده است.

دولت آبادی گفته که با پیگیری پلیس و دستور دادستانی، این مدل خارجی دستگیر شده و در بازرسی از منزل متهم ۵۰ بطری مشروبات الکلی کشف شده است.

برخی از رسانه‌ها گمانه زنی کرده‌اند که این مدل خارجی «پیکسی فاکس» نام دارد که برای انجام عمل زیبایی به ایران سفر کرده است. پیش از این در خبرها آمده بود که «کندی چامز» بازیگر فیلم‌های پورنو هم برای انجام عمل‌های زیبایی به ایران سفر کرده است.

دولت‌آبادی گفته که انجام عمل جراحی زیبایی در کشور جرم نیست، اما «ورود فردی که حسب گزارش‌های واصله در حوزه مدلینگ و امور مبتذل فعال بوده جای بررسی دارد.»

به گفته دادستان تهران، در تحقیقات انجام شده از متهم مشخص شده که «شرکت‌هایی وجود دارند که افرادی را که از خارج به کشور وارد می‌شوند هدایت کرده و به این گونه مراکز معرفی می‌کنند.»

چند روز پیش هم رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ایران گفته بود که باندهایی برای اغفال و فریب دختران در برخی آرایشگاه‌های زنانه تشکیل شده است. او گفته بود که با این باندها به شدت برخورد می‌شود.

محکومیت موژان محمدطاهر در دادگاه

دادستان تهران همچنین از محکومیت زنی که چند ماه پیش در اطراف برج میلاد برهنه شده بود، خبر داده و گفته: «دادگاه این زن را به خاطر تشویق به فساد و فحشا به حبس محکوم کرده است.»

زن مورد اشاره دولت‌آبادی، موژان محمدطاهر است که فیلم اعتراض برهنه او ۱۲ فروردین گذشته منتشر شد. او روی بدنش نوشته بود: «من برده نیستم.»

این کارگردان ایرانی، در گفت‌وگویی که همان زمان با او انجام شد، گفته بود برای نه گفتن به قوانین ضد زن جمهوری اسلامی دست به اعتراض برهنه زده است.

محمدطاهر عکس‌ها و فیلم‌هایش را پس از خروج از ایران منتشر کرد و گفت که اعتراض او، اولین اعتراض برهنه در ایران بوده است.

همزمان با انتشار فیلم برهنه شدن او در کنار برج میلاد، سخنگوی نیروی انتظامی، سعید منتظرالمهدی اعلام کرد که پلیس پیگیری‌های لازم را در خصوص فیلم منتشر شده انجام داده و در پیگیری‌های انجام شده مشخص شده که این زن، پس از خروج از کشور، اقدام به انتشار این کلیپ در شبکه‌ مجازی کرده است.

سخنگوی ناجا گفته بود که این فرد در خارج از کشور است ولی پیگیری‌های پلیس از طریق اینترپل نیز انجام شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.