ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سندرز: ترامپ باید از بننِ «نژادپرست» صرف‌نظر کند

برنی سندرز، کاندیدای پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دمکرات، در اظهارنظر تازه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آینده ایالات متحده خواست تا استیون بنن مدیر کارزار انتخاباتی خود را که به یک فرد راست افراطی مشهور است مشاور اصلی خود نکند.

برنی سندرز، کاندیدای پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، در اظهار نظر تازه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آینده ایالات متحده خواست تا استیون بنن مدیر کارزار انتخاباتی خود را که به یک فرد راست افراطی مشهور است مشاور اصلی خود نکند.

برنی سندرز پیش از این اعلام کرده بود که حاضر است «در پیشبرد سیاست بهبود زندگی خانواده‌های کارگری» با ترامپ همکاری کند

سندرز گفته است در دموکراسی جایی برای «نژادپرستی» و «فرقه‌گرایی» وجود ندارد.

او افزوده است چنین گزینشی «به‌هیچ وجه قابل قبول نیست» و باید پس گرفته شود.

دونالد ترامپ ۱۳ نوامبر / ۲۳ آبان استیون بَنن را به‌عنوان مشاور اصلی خود معرفی کرد. بنن ۶۲ ساله مدیر «برایبارت نیوز» وبسایت خبری و نظری آمریکایی است که در سال ۲۰۰۷ بنیان گذاشته شده و مبلغ افکار دست راستی است. پیش از این نیز بنن از سوی مخالفان به‌ فردی نژادپرست، ضد حقوق اقلیت‌ها و ضدیهود متهم شده بود.

سناتور برنی سندرز یک هفته پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که حاضر است «در پیشبرد سیاست بهبود زندگی خانواده‌های کارگری» با ترامپ همکاری کند اما اگر ترامپ بخواهد «سیاست نژادپرستانه، ضدزن، خارجی‌ستیز و مخالف با محیط زیست» را در پیش گیرد با آن به‌شدت مخالفت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.