ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ورود پلیس به آپارتمان عجیب یک ستاره فوتبال ایران

همسایگان یک بازیکن مشهور تیم ملی ــ که نامش فاش نشده ــ به دلیل استشمام بوی بد شدید از خانه این بازیکن خواستار مداخله پلیس ۱۱۰ شدند.

پلیس ۱۱۰ جمهوری اسلامی ایران به دلیل شکایت همسایگان به خانه یک فوتبالیست مشهور این کشور وارد شد.

ورود پلیس به آپارتمان عجیب یک ستاره فوتبال ایران

به گزارش رسانه‌های ایرانی، همسایگان یک بازیکن مشهور تیم ملی ــ که نامش فاش نشده ــ به دلیل استشمام بوی بد شدید از خانه این بازیکن خواستار مداخله پلیس ۱۱۰ شدند. این اتفاق چند روز پیش افتاد.

این بازیکن در ابتدا از ورود پلیس به منزل خود جلوگیری کرد اما بنا به گزارش‌های منتشرشده در شنبه ۲۹ آبان، پس از دو روز وادار شد تا اجازه ورود به مأموران بدهد. بنابر گزارش‌ها، خانه این بازیکن فوتبال پر از پرندگانی بود که آزادانه در آن پرواز می‌کردند و منشأ بوی بد بودند. او تعهد داده که پرندگان را از خانه خارج کند.

آپارتمان ۲۵۰ متری این بازیکن فوتبال در یکی از ثروتمندترین و شمالی‌ترین مناطق تهران قرار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروز

    اگر این بازیکن سریع، محکم به چپ می خرید الان هیچ مشکلی نداشت!

  • ALI

    متأسفانه اکثر این بازیکنان از روستاهای دورافتاده میان که یادگیری فرهنگ شهرنشینی اونهم در بالاترین سطحی که در بهترین محلات تهران جریان دارد برایشان بسیار سخت و بعضا" حتی غیرممکن هست.غوطه ور شدن ناگهانی این جوانان در پول بادآورده بیشتر از ظرفیت خیلی از آنهاست ایکاش این چنین پول بی حد و اندازه و نامتناسبی را به بازیکنان لیگ برترنمیدادند. چرا که از دیگر سو هم ظلم به مردم بیچاره هست که این پولها از جیب تک تک اونها در میاد .فوتبال ایران اصلا" مثل فوتبال اروپا نیست که باشگاه ها از درآمد خودشان به بازیکنان دستمزد پرداخت کنند.بلکه کاریکاتوری از فوتبال حرفه ای جهان درایران جریان دارد و دلیلش هم این است که حاکمیت با اینکار هم سر میلیونها جوان بیکار را با فوتبال گرم میکند و هم الگوئی برای آن عده جوان ورزشکار فراهم میکند که به فکر بلندپروازیهای رویایی بیفتند و به ثروت بادآورده فکر کنند و نه چیز دیگری.