ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایش هوایی در آسمان «خلیج فارس»

نمایشگاه بزرگ هوایی ایران در جزیره کیش با عنوان «خلیج فارس» برگزار شد.

نمایشگاه بزرگ هوایی ایران در جزیره کیش با عنوان «خلیج فارس» برگزار شد. تیم‌های آکروجت نیروی هوایی روسیه معروف به «شوالیه‌های روس» با هواپیماهایSu-27 و تیم آکروجت «زنبورهای بالتیک» با هواپیماهای L39 اقدام به انجام نمایش هوایی کردند. در این نمایش هوایی نیروی هوایی ارتش ایران هم با هواپیماهای میگ و F4 حضور داشتند.

[sliderpro id="242"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ALI

    درسالهای پیش از انقلاب تیم اکروباتیک نیروی هوائی ارتش شاهنشاهی با نام "تیم اکروجت تاج طلائی" با زبده ترین خلبانان ایرانی و هواپیمای f-5 بهترین و ماهرترین تیم اکروبات هوائی در سطح منطقه و شاید دنیا بود که متآسفانه بعد از انقلاب 57 از هم پاشید و کسی از سرنوشت آنان خبری نشنید. خواهشا" از سایت وزین زمانه درخواست دارم مطلبی درباره آن تیم در سایت بگذارید بسیار موجب مسرت و امتنان خواهد بود و قطعا" در جهت آگاهی افزائی علاقه مندان موءثر واقع خواهد شد.