ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خانواده کروبی تا ۲۵ بهمن حق ديدار وی را ندارند

<p>مأموران امنيتی جمهوری اسلامی ايران به خانواده مهدی کروبی گفته&zwnj;اند که تا ۲۵ بهمن حق ديدار کروبی را ندارند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش سحام&zwnj;نيوز،&nbsp;تارنمای نزديک به مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت کنونی ايران،&nbsp;بامداد امروز مأموران امنيتی مانع ورود يکی از فرزندان مهدی کروبی به منزل پدری وی شدند.<br /> &nbsp;</p> <p>مأموران که در برابر ساختمان منزل مسکونی کروبی مستقر بودند به فرزند وی گفته&zwnj;اند حق ورود به منزل پدری خود را تا ۲۵ بهمن ندارد. <br /> &nbsp;</p> <p>مأموران امنيتی همچنين گفته&zwnj;اند به غير از فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی، هيچ&zwnj;کدام از فرزندان، عروسان و بستگان مهدی کروبی حق ديدار و ورود به خانه وی را ندارند.</p> <p><br /> سحام&zwnj;نيوز دليل اين اقدام را درخواست اخير ميرحسين موسوی و مهدی کروبی برای مجوز راه&zwnj;پيمايی ۲۵ بهمن&zwnj;ماه جاری عنوان کرده است.</p> <p><br /> کروبی و موسوی ۱۶ بهمن&zwnj;ماه با ارسال نامه&zwnj;ای به مصطفی محمدنجار، وزير کشور درخواست مجوز راه&zwnj;پيمايی کردند.</p> <p><br /> آن&zwnj;ها در نامه خود نوشتند: &laquo;به منظور اعلام همبستگی با حرکت&zwnj;های مردمی در منطقه به&zwnj;ويژه قيام آزادی&zwnj;خواهانه مردم تونس و مصر بر عليه حکومت استبدادی در کشور، درخواست صدور مجوز برای دعوت به راه&zwnj;پيمايی مردمی طبق اصل ۲۷ قانون اساسی در جهت حمايت از قيام مردم اين دو کشور مسلمان را در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ساعت سه بعدازظهر از ميدان امام حسين تا ميدان آزادی را داريم.&raquo;</p> <p><br /> در همين حال روز گذشته غلام&zwnj;حسين محسنی&zwnj; اژه&zwnj;ای، دادستان کل ايران و سخنگوی قوه قضائيه در اين&zwnj;باره گفت: &laquo;اگر شخصی واقعأ انگيزه مردم غيور و به&zwnj;پا خواسته مصر و تونس را داشته باشد همراه با حکومت و ملت در روز ۲۲ بهمن در راه&zwnj;پيمايی شرکت می&zwnj;کند، در حالی که تعيين روز ديگر به اين معناست که اين افراد صف خود را از مردم جدا کرده و ايجاد تفرقه می&zwnj;کنند.&raquo;</p> <p><br /> محسنی اژه&zwnj;ای افزود: &laquo;اين يک اقدام سياسی است اما مردم ايران هوشيار بوده و اگر ضرورت داشته باشد به آن پاسخ می&zwnj;دهند.&raquo;</p> <p><br /> در پی انتشار نامه موسوی و کروبی، اردشیر امیرارجمند، مشاور ميرحسين موسوی نيز گفت درخواست راه&zwnj;پيمايی &laquo;آزمونی بر ادعای آن&zwnj;هايی است که مدتی است می&zwnj;گويند جنبش سبز مرده و وجود ندارد.&raquo;</p> <p><br /> اردشير اميرارجمند افزود اگر حکومت ايران با درخواست راه&zwnj;پيمايی مخالفت کند، &laquo;به هيچ وجه صلاحيت ندارد درباره مردم ديگر کشورها اظهار نظر کند.&raquo;</p> <p><br /> جبهه مشارکت ايران اسلامی نيز که از جمله احزاب اصلاح&zwnj;طلب است، از مردم خواست تا در صورت صدور مجوز، در اين راه&zwnj;پيمايی شرکت کنند.</p> <p><br /> بنا بر اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران، برگزاری تجمعات و راه&zwnj;پيمايی &laquo;بدون حمل سلاح&raquo; و به&zwnj;شرط آن&zwnj;که &laquo;مخل مبانی اسلام&raquo; نباشد، آزاد است.</p> <p><br /> وزارت کشور ايران هنوز به درخواست ميرحسين موسوی و مهدی کروبی پاسخ رسمی نداده است.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

مأموران امنيتی جمهوری اسلامی ايران به خانواده مهدی کروبی گفته‌اند که تا ۲۵ بهمن حق ديدار کروبی را ندارند.

به گزارش سحام‌نيوز، تارنمای نزديک به مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت کنونی ايران، بامداد امروز مأموران امنيتی مانع ورود يکی از فرزندان مهدی کروبی به منزل پدری وی شدند.
 

مأموران که در برابر ساختمان منزل مسکونی کروبی مستقر بودند به فرزند وی گفته‌اند حق ورود به منزل پدری خود را تا ۲۵ بهمن ندارد.
 

مأموران امنيتی همچنين گفته‌اند به غير از فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی، هيچ‌کدام از فرزندان، عروسان و بستگان مهدی کروبی حق ديدار و ورود به خانه وی را ندارند.

سحام‌نيوز دليل اين اقدام را درخواست اخير ميرحسين موسوی و مهدی کروبی برای مجوز راه‌پيمايی ۲۵ بهمن‌ماه جاری عنوان کرده است.

کروبی و موسوی ۱۶ بهمن‌ماه با ارسال نامه‌ای به مصطفی محمدنجار، وزير کشور درخواست مجوز راه‌پيمايی کردند.

آن‌ها در نامه خود نوشتند: «به منظور اعلام همبستگی با حرکت‌های مردمی در منطقه به‌ويژه قيام آزادی‌خواهانه مردم تونس و مصر بر عليه حکومت استبدادی در کشور، درخواست صدور مجوز برای دعوت به راه‌پيمايی مردمی طبق اصل ۲۷ قانون اساسی در جهت حمايت از قيام مردم اين دو کشور مسلمان را در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ساعت سه بعدازظهر از ميدان امام حسين تا ميدان آزادی را داريم.»

در همين حال روز گذشته غلام‌حسين محسنی‌ اژه‌ای، دادستان کل ايران و سخنگوی قوه قضائيه در اين‌باره گفت: «اگر شخصی واقعأ انگيزه مردم غيور و به‌پا خواسته مصر و تونس را داشته باشد همراه با حکومت و ملت در روز ۲۲ بهمن در راه‌پيمايی شرکت می‌کند، در حالی که تعيين روز ديگر به اين معناست که اين افراد صف خود را از مردم جدا کرده و ايجاد تفرقه می‌کنند.»

محسنی اژه‌ای افزود: «اين يک اقدام سياسی است اما مردم ايران هوشيار بوده و اگر ضرورت داشته باشد به آن پاسخ می‌دهند.»

در پی انتشار نامه موسوی و کروبی، اردشیر امیرارجمند، مشاور ميرحسين موسوی نيز گفت درخواست راه‌پيمايی «آزمونی بر ادعای آن‌هايی است که مدتی است می‌گويند جنبش سبز مرده و وجود ندارد.»

اردشير اميرارجمند افزود اگر حکومت ايران با درخواست راه‌پيمايی مخالفت کند، «به هيچ وجه صلاحيت ندارد درباره مردم ديگر کشورها اظهار نظر کند.»

جبهه مشارکت ايران اسلامی نيز که از جمله احزاب اصلاح‌طلب است، از مردم خواست تا در صورت صدور مجوز، در اين راه‌پيمايی شرکت کنند.

بنا بر اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران، برگزاری تجمعات و راه‌پيمايی «بدون حمل سلاح» و به‌شرط آن‌که «مخل مبانی اسلام» نباشد، آزاد است.

وزارت کشور ايران هنوز به درخواست ميرحسين موسوی و مهدی کروبی پاسخ رسمی نداده است.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمانmansour piry khanghah

    <p>چون امکان ترور موسوی،کروبی،خاتمی و اکبر شاه وجود دارد،کاملأ درست است که این افراد تحت نظر کامل سازمان امنیت باشند.سازمان امنیت کشور نباید غفلت کند و گمان برد که با تحت نظر قرار دادن این عوامل استعمار( دانسته و یا نا خواسته)،مشکل سیاسی در جامعه ایجاد می شود،بلکه باید اگاه بود که عوامل صهیونیست و استعمار برای براه انداختن بلبشو در کشور برنامه ریزی های مختلفی را تدارک دیده اند و می خواهند ذهن ایرانیان را نسبت به دولت احمدی نژاد خراب تر و سپس انقلاب مردم در مصر را به حاشیه و کج راهه بکشند.امریکا و طرفداران دمکراسی غربی بر سر دو راهی قبول دمکراسی و یا دیکتاتوری قرار گرفته اند و مثل مار زخمی به خود می پیچند و از گاز گرفتن سنگ هم برای کاستن درد خود دریغ ندارند.</p>

  • کاربر مهمانArman

    <p>این درخواست های مجوز هم شده یک پا درد سر اخر کجای دنیا برای مقابله با اهریمنان اجازه میگیرند مگر این جانیان بهنگام تجاوز به حقوق و خواسته های برحق مردم نجیب و تحت ستم ایران از کسی اجازه میگیرند. این ادمکشان فقط یک زبان سرشان میشود و ان زبان خودشان است.<br /> پیروز و سربلند باد ملت غیور و صبور ایران نابود باد ارتجاع از هر نوعش بویژه نوع اسلامی ان مرتجعین مذهبی برای همیشه بدانند عمر مزخرفات و خرافات مدتهاست بسر امده و گور اسلام کذایی شان برای همیشه در ایران کنده خواهد شد.</p>