ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استعفای مدیر‌عامل شرکت راه‌آهن در واکنش به سانحه تصادف دو قطار

مدیرعامل مستعفی شرکت راه‌آهن گفته است نکته واضح در حادثه برخورد دو قطار در محور سمنان- دامغان، بروز خطا تحت بخش مدیریت راه‌آهن است. استعفای او از سوی وزیر راه و شهرسازی پذیرفته شده است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن از سمت خود استعفا کرد. استعفای محسن پور‌ سید‌‌ آقایی در واکنش به حادثه برخورد دو قطار در محور سمنان- دامغان است که به مرگ دست‌کم ۴۰ مسافر انجامید.

برخورد دو قطار در محور سمنان-دامغان

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با استعفای معاون خود موافقت کرده است.

متن نامه استعفای مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی

پور سید آقایی در یک برنامه زنده تلویزیونی با اعلام خبر استعفایش یا بازماندگان حادثه ریلی سمنان ابراز همدردی کرد و از عموم مردم عذر خواست: «تقصیر یا مشکلات به وجود آمده به عهده عوامل انسانی بوده که در این حادثه تصمیماتی اشتباه گرفته بودند. با این وجود مدیران باید مسئولیت خود را در قبال این اتفاقات بر عهده بگیرند و از این رو بنده برای عمل کردن به مسئولیت اجتماعی خود ضمن عذرخواهی از مردم شریف ایران به دلیل این حادثه تلخ رسماً از سمت خود استعفا کردم.»

مدیرعامل مستعفی شرکت راه آهن:

نکته واضح در حادثه برخورد دو قطار در محور سمنان- دامغان، بروز خطا تحت بخش مدیریت راه‌آهن است و بنابراین بنده استعفای خود را تقدیم وزیر راه و شهرسازی کردم که ایشان نیز آن را پذیرفته است.

صبح روز جمعه پنجم آذر ماه، قطار تبریز- مشهد در ایستگاه هفت‌خوان بین دامغان و سمنان در بلاک غربی متوقف شده بود که قطار مشهد به سمنان از پشت و با لکوموتیو خود با این قطار برخورد کرد.

رهبر جمهوری اسلامی «بی‌تدبیری برخی از مسئولان» را عامل حادثه سمنان دانسته و معاون اول رییس جمهوری از برکناری و استعفای برخی از «مقصران حادثه» خبر داده بود:‌

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.