ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بدرود شهر «چاپه‌کو» با فوتبالیست‌های کشته‌شده در سانحه هوایی

تمام شهر «چاپه‌کو» برزیل سوگوار بود. تابوت‌ها به ورزشگاه شهر منتقل شدند. در یک مراسم بزرگ مردم «چاپه‌کو» با فوتبالیست‌های تیم شهرشان «چاپه‌کوئنسه» که در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند وداع کردند.

تمام شهر «چاپه‌کو» برزیل سوگوار بود. تابوت‌ها به ورزشگاه شهر منتقل شدند. در یک مراسم بزرگ مردم «چاپه‌کو» با فوتبالیست‌های تیم شهرشان «چاپه‌کوئنسه» که در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند وداع کردند.

وداع با فوتبالیست‌های تیم «چاپه‌کوئنسه» در میان باران و توفان

۵۰ تابوت در یک کامیون سر باز به ورزشگاهی که ۲۰ هزار نفر در آن گرد آمده بودند، برده شدند.

این تعداد جمعیت در حالی به ورزشگاه شهر رفته بودند که باران می‌بارید و هوا توفانی بود و مردم بارانی‌های پلاستیکی پوشیده بودند.

بامداد سه‌شنبه ۲۹ نوامبر / ۹ آذر یک هواپیمای شرکت هواپیمایی «لامیا»ی بولیوی که از برزیل راهی کلمبیا بود در شهر آنتیوکیا، واقع در شمال غرب این کشور سقوط کرد. از ۸۱ سرنشین آن ۷۶ نفر جان سپردند و پنج نفر زنده ماندند. اعضای تیم فوتبال «چاپه‌کوئنسه» نیز که قرار بود برای بازی رفت فینال جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در مقابل تیم کلمبیایی «اتلتیکو مدئین» به شهر مدئین بروند در این هواپیما بودند. تنها سه نفر از بازیکنان این تیم زنده ماندند. دلیل سقوط هواپیما اتمام سوخت آن اعلام شد.

در پایان مراسم در ورزشگاه «چاپه‌کو» طرفداران تیم شهر همچون شعارهای حین مسابقات این تیم هم‌صدا فریاد می‌زدند «چاپه، چاپه».

تیم فوتبال «چاپه‌کوئنسه» در سال ۲۰۱۴ به دسته یک باشگاه‌های برزیل راه یافت اما خیلی سریع رشد کرد و دو سال بعد موفق به راهیابی به مرحله نهایی جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.