ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در میشیگان متوقف شد

بازشماری آرا تأثیری در نتیجه انتخابات آمریکا ندارد. با این‌حال متقاضیان می‌گویند در برخی محلات فقیرنشین و مهاجرنشین تخلفاتی اتفاق افتاده. ۱۳ دسامبر آخرین مهلت است.

دادگاهی در ایالت میشیگان بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را متوقف کرد.

جیل استاین، نامزد حزب سبزها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

جیل استاین، پزشک آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از طرف حزب سبز آمریکا تقاضای بازشماری آرا را کرده بود.

روزنامه «دیترویت نیوز» گزارش داده است که به حکم دادگاه بازشماری آرا که قرار بود پنجشنبه ۸ دسامبر آغاز شود، متوقف شده است. قاضی دادگاه استدلال آورده بود که چنانچه آرا بازشماری شود، احتمال آنکه جین استاین رأی بیاورد وجود ندارد و به همین جهت بازشماری آرا کار بیهوده‌‌ای‌ست.

جین استاین، سیاستمدار حزب سبزها اما به رسانه‌های محلی گفته است که اگر آرا بازشماری شود، مشخص می‌گردد که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در میشیگان، به ویژه در محله‌هایی که اقلیت‌ها و مهاجران و اشخاص کم‌بضاعت زندگی می‌کنند تخلفاتی اتفاق افتاده است.

استاین که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فقط یک درصد از آرا به خود اختصاص داده بود در سه ایالت ویسکانسین، پنسیلوانیا و میشیگان تقاضای بازشماری آرا را کرده بود. او این احتمال را مطرح کرده بود که دستگاه‌های الکترونیکی اخد رأی دست‌کاری و تحریف شده‌اند. در سه ایالت یاد شده هیلاری کلینتون از بخت به دست آوردن اکثریت آرا برخوردار بود.

در ایالت میشپگان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا فقط با ۱۰۷۴۰ رأی از هیلاری کلینتون پیشی گرفت.

تا ۱۳ دسامبر سال جاری بازشماری‌ آرا می‌بایست به پایان برسد. انتظار نمی‌رود که بازشماری آرا تأثیری در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.