ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سفر غیرمترقبه وزیر دفاع آلمان به افغانستان

<p>وزير دفاع آلمان طی يک سفر از پيش اعلام نشده، شب چهارشنبه ۲۷ بهمن، به افغانستان سفر کرد.</p> <!--break--> <p>و</p> <p>زارت دفاع آلمان با اعلام سفر کارل تئودور گوتنبرگ وزير دفاع اين کشور به افغانستان، در مورد جزئيات سفر آقای گوتنبرگ چيزی نگفته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين نهمين سفر کارل تئودور گوتنبرگ به افغانستان است. او سال گذشته و درآستانه کريسمس در ترکيب هیأتی بلندپايه آلمان به رياست آنگلا مرکل، صدراعظم اين کشور به افغانستان سفر کرده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>گوتنبرگ که از حزب سوسيال مسيحی است پس از آغاز به کار در وزارت دفاع آلمان گفته بود که موضوع خروج نيروهای آلمانی از افغانستان را در دستور کارش قرارخواهد داد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>آلمان پس از آمريکا و بريتانيا با بيش از ۴۷۰۰ سرباز، بيشترين نظامی را در افغانستان دارد که اکثريت اين سربازان در بخش&zwnj;های شمالی افغانستان مستقر هستند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين کشور مسئوليت آموزش پليس افغانستان را در سال ۲۰۰۲ برعهده گرفت و در حال حاضر ۱۶۰ تن از مربيان نظامی اين کشور در افغانستان به&zwnj;سر می&zwnj;برند. پيش از اين آلمان اعلام کرده بود تصميم دارد شمار اين مربيان تا ۲۶۰ نفر افزايش يابد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>از سال ۲۰۰۲ تاکنون، ۴۶ سرباز آلمانی در خشونت&zwnj;های افغانستان کشته شده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>آلمان به تازگی اعلام کرده است تصميم دارد نظاميان اين کشور را به تدريج از اواخر ۲۰۱۱ از افغانستان خارج سازد.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

وزير دفاع آلمان طی يک سفر از پيش اعلام نشده، شب چهارشنبه ۲۷ بهمن، به افغانستان سفر کرد.

و

زارت دفاع آلمان با اعلام سفر کارل تئودور گوتنبرگ وزير دفاع اين کشور به افغانستان، در مورد جزئيات سفر آقای گوتنبرگ چيزی نگفته است.

اين نهمين سفر کارل تئودور گوتنبرگ به افغانستان است. او سال گذشته و درآستانه کريسمس در ترکيب هیأتی بلندپايه آلمان به رياست آنگلا مرکل، صدراعظم اين کشور به افغانستان سفر کرده بود.

گوتنبرگ که از حزب سوسيال مسيحی است پس از آغاز به کار در وزارت دفاع آلمان گفته بود که موضوع خروج نيروهای آلمانی از افغانستان را در دستور کارش قرارخواهد داد.

آلمان پس از آمريکا و بريتانيا با بيش از ۴۷۰۰ سرباز، بيشترين نظامی را در افغانستان دارد که اکثريت اين سربازان در بخش‌های شمالی افغانستان مستقر هستند.

اين کشور مسئوليت آموزش پليس افغانستان را در سال ۲۰۰۲ برعهده گرفت و در حال حاضر ۱۶۰ تن از مربيان نظامی اين کشور در افغانستان به‌سر می‌برند. پيش از اين آلمان اعلام کرده بود تصميم دارد شمار اين مربيان تا ۲۶۰ نفر افزايش يابد.

از سال ۲۰۰۲ تاکنون، ۴۶ سرباز آلمانی در خشونت‌های افغانستان کشته شده‌اند.

آلمان به تازگی اعلام کرده است تصميم دارد نظاميان اين کشور را به تدريج از اواخر ۲۰۱۱ از افغانستان خارج سازد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمانmansour piry khanghah

    <p>سفر ایشان برای فرار از اتهام تقلب و کپی برداری از متون دیگران در رابطه با نوشتن تز دکترای خویش است و تلاش دارد با این گریز از المان فرصتی برای تبره کردن خود و عدم دسترسی خبرنگاران المانی به وی را داشته باشد.احتمالا با ایجاد سوژه ای واهی در افغانستان، تلاش بیهوده ای هم برای انحراف افکار عمومی المان خواهد نمود.</p>