ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروهای امنیتی در منزل صانع ژاله مستقر شدند

<p>گزارش&zwnj;های تأیید نشده&zwnj; حکایت از این دارد که نیروهای امنیتی در شهرستان پاوه، در منزل صانع ژاله، دانشجوی کرد که در تظاهرات ۲۵ بهمن به&zwnj;قتل رسید، مستقر شده&zwnj;اند. بر اساس این گزارش&zwnj;ها هدف نیروهای امنیتی این است که از گفت&zwnj;و&zwnj;گوی خانواده صانع ژاله با رسانه&zwnj;ها و خبرنگاران جلوگیری کنند.</p> <!--break--> <p><br /> بر اساس گزارش&zwnj;های تأیید نشده&zwnj;ای که به رادیو زمانه رسیده است، نیروهای امنیتی در شهرستان پاوه، در منزل صانع ژاله، مستقر شده&zwnj;اند. صانع ژاله در دانشگاه هنر، در رشته ادبیات نمایشی تحصیل می&zwnj;کرد، اهل پاوه بود که در تظاهرات ۲۵ بهمن به قتل رسید.</p> <p><br /> بر اساس این گزارش&zwnj;ها هدف نیروهای امنیتی این است که از گفت و گوی خانواده این دانشجوی کرد با رسانه&zwnj;ها و خبرنگاران جلوگیری کنند. <br /> &nbsp;</p> <p>پسرخاله صانع ژاله از قرار از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و زین&zwnj;الدین انصاریان نام دارد. به رادیو زمانه گزارش شده است که همسر و خواهر سردار زین&zwnj;الدین انصاریان همراه با تنی چند از نیروهای امنیتی در منزل صانع ژاله مستقر شده&zwnj;اند، تلفن منزل خانواده این دانشجوی به&zwnj;قتل رسیده را در اختیار گرفته و به جای خانواده او به پرسش&zwnj;های خبرنگاران پاسخ می&zwnj;دهند.<br /> &nbsp;</p> <p>منابع آگاه به رادیو زمانه اطلاع دادند که سردار زین&zwnj;الدین انصاریان، پسر خاله صانع ژاله، پس از به قتل&nbsp;رسیدن این دانشجوی کرد در تظاهرات روز ۲۵ بهمن، اعلام کرد که وی بسیجی بوده است.</p> <p><br /> امروز، پنج&zwnj;شنبه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه&zwnj; کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان که به رویکردهای امنیتی اشتهار دارد، در میزگردی در یکی از شبکه&zwnj;های سیمای جمهوری اسلامی شرکت کرد و ادعا کرد که صانع ژاله، دانشجوی به قتل رسیده از خبرنگاران کیهان بوده است.</p> <p><br /> به گزارش تارنماهای مخالفان دولت ايران، قانع ژاله، برادر صانع ژاله توسط مأموران امنيتی جمهوری اسلامی ايران دستگير گرديد. دليل بازداشت قانع ژاله را گفت&zwnj;وگوی وی با تلويزيون صدای آمريکا گزارش شده است. در اين گفت&zwnj;وگو قانع ژاله اعلام کرد که برادرش صانع، بسيجی نبوده و &laquo;کارت بسيج&raquo; او که طرفداران دولت آن را در رسانه&zwnj;های خود منتشر کرده&zwnj;اند &laquo;جعلی&raquo; است.</p> <p><br /> از هنگام انتشار خبر کشته شدن صانع ژاله در راه&zwnj;پيمايی روز ۲۵ بهمن تاکنون موافقان دولت، وی را يک &laquo;دانشجوی بسيجی&raquo; معرفی کرده&zwnj; و عاملان قتل او را دشمنان جمهوری اسلامی اعلام کرده&zwnj;اند اما مخالفان حکومت با انتشار عکس&zwnj;هايی از او در ديدار با آيت&zwnj;الله منتظری، از مراجع دينی مخالف دولت و گفت&zwnj;وگوهايی با هم&zwnj;دانشکده&zwnj;ای&zwnj;های او گفته&zwnj;اند که صانع ژاله بسيجی نبوده و حتی در چند تظاهرات عليه دولت شرکت داشته است.</p> <p><br /> با اين حال طرفداران دولت همچنان بر &laquo;بسيجی&raquo; بودن صانع ژاله تأکيد دارند و روز گذشته مراسم دولتی تشييع پيکر او را نيز برگزار کردند.<br /> &nbsp;</p> <p>اين مراسم به خشونت کشيده شد و دانشجويان دانشگاه هنر تهران که به&zwnj;شکل مستقل برای گرامی&zwnj;داشت صانع ژاله در آمفی&zwnj;تئاتر اين دانشگاه گرد آمده بودند مورد حمله نيروهای امنيتی قرار گرفته و چندين نفر از آنان بازداشت شدند.</p>

گزارش‌های تأیید نشده‌ حکایت از این دارد که نیروهای امنیتی در شهرستان پاوه، در منزل صانع ژاله، دانشجوی کرد که در تظاهرات ۲۵ بهمن به‌قتل رسید، مستقر شده‌اند. بر اساس این گزارش‌ها هدف نیروهای امنیتی این است که از گفت‌و‌گوی خانواده صانع ژاله با رسانه‌ها و خبرنگاران جلوگیری کنند.

بر اساس گزارش‌های تأیید نشده‌ای که به رادیو زمانه رسیده است، نیروهای امنیتی در شهرستان پاوه، در منزل صانع ژاله، مستقر شده‌اند. صانع ژاله در دانشگاه هنر، در رشته ادبیات نمایشی تحصیل می‌کرد، اهل پاوه بود که در تظاهرات ۲۵ بهمن به قتل رسید.

بر اساس این گزارش‌ها هدف نیروهای امنیتی این است که از گفت و گوی خانواده این دانشجوی کرد با رسانه‌ها و خبرنگاران جلوگیری کنند.
 

پسرخاله صانع ژاله از قرار از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و زین‌الدین انصاریان نام دارد. به رادیو زمانه گزارش شده است که همسر و خواهر سردار زین‌الدین انصاریان همراه با تنی چند از نیروهای امنیتی در منزل صانع ژاله مستقر شده‌اند، تلفن منزل خانواده این دانشجوی به‌قتل رسیده را در اختیار گرفته و به جای خانواده او به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهند.
 

منابع آگاه به رادیو زمانه اطلاع دادند که سردار زین‌الدین انصاریان، پسر خاله صانع ژاله، پس از به قتل رسیدن این دانشجوی کرد در تظاهرات روز ۲۵ بهمن، اعلام کرد که وی بسیجی بوده است.

امروز، پنج‌شنبه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه‌ کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان که به رویکردهای امنیتی اشتهار دارد، در میزگردی در یکی از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی شرکت کرد و ادعا کرد که صانع ژاله، دانشجوی به قتل رسیده از خبرنگاران کیهان بوده است.

به گزارش تارنماهای مخالفان دولت ايران، قانع ژاله، برادر صانع ژاله توسط مأموران امنيتی جمهوری اسلامی ايران دستگير گرديد. دليل بازداشت قانع ژاله را گفت‌وگوی وی با تلويزيون صدای آمريکا گزارش شده است. در اين گفت‌وگو قانع ژاله اعلام کرد که برادرش صانع، بسيجی نبوده و «کارت بسيج» او که طرفداران دولت آن را در رسانه‌های خود منتشر کرده‌اند «جعلی» است.

از هنگام انتشار خبر کشته شدن صانع ژاله در راه‌پيمايی روز ۲۵ بهمن تاکنون موافقان دولت، وی را يک «دانشجوی بسيجی» معرفی کرده‌ و عاملان قتل او را دشمنان جمهوری اسلامی اعلام کرده‌اند اما مخالفان حکومت با انتشار عکس‌هايی از او در ديدار با آيت‌الله منتظری، از مراجع دينی مخالف دولت و گفت‌وگوهايی با هم‌دانشکده‌ای‌های او گفته‌اند که صانع ژاله بسيجی نبوده و حتی در چند تظاهرات عليه دولت شرکت داشته است.

با اين حال طرفداران دولت همچنان بر «بسيجی» بودن صانع ژاله تأکيد دارند و روز گذشته مراسم دولتی تشييع پيکر او را نيز برگزار کردند.
 

اين مراسم به خشونت کشيده شد و دانشجويان دانشگاه هنر تهران که به‌شکل مستقل برای گرامی‌داشت صانع ژاله در آمفی‌تئاتر اين دانشگاه گرد آمده بودند مورد حمله نيروهای امنيتی قرار گرفته و چندين نفر از آنان بازداشت شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>دوستان، </p> <p>از حالا من برای خودم در خارج از کشور، اینطور تدارک دیده ام. </p> <p>۱- افشای سازمان ملل ،بخاطر فقدان موضع قطع در قبا ل فا شیسم در ایران،با توجه به اینکه طبق اسناد موجود،سازمان ملل در ۳۲ گذشته از ترق گوناگون از اوضاع ایران مطلع بوده. </p> <p>۲-موضع اعتراضی به بازار مشترک در قبل فا شیسم در ایران. </p> <p>از مواضع پا سیوی در دو مورد فوق باید به موضع تهاجمی ،روی آورد. </p> <p>۳-اعتراض به جانیان چینی‌ و روسی در حمایت از ، فا شیسم در ایران. </p> <p>از امروز در کمپینگ، متن زیر نصب میشود. </p> <p>جمهوری اسلامی سازمان ملل،۸ ساعت یک اعدام و سنگسا ر. </p> <p>۱- من جمهوری اسلامی ایران هستم. </p> <p>۲- من عضو کمیسیون حقوق سازمان ملل هستم. </p> <p>۳-من در هر ۸ ساعت یک انسان را اعدام می‌کنم. </p> <p>۴-من ایرانیها را سنگسا ر می‌کنم. </p> <p>۵-من دوست صمیمی‌ روسیه و چین هستم. </p> <p>۶-من رابطه خوبی‌ با بازار مشترک دارم. </p> <p>۷-من تمام تجهیزات اتمی‌ خود را از شرق و غرب دریافت کرده ام. </p> <p>۸-من مخالف تمدن بشری هستم. </p> <p>اسناد مربوط به کارهای من در همه جا موجود است .برای شناخت من به خودتان بیندیشید،که من در این ۳۲ سال با تک‌ تک‌ شما چه رفتاری داشته ام.</p>

  • کاربر مهمان

    <p>قابل توجه دوستان </p> <p>من یک پیشنهادی دارم در مورد تجمع اول اسفند چطوره ما همه در یک مکان مشخص تجمع کنیم و تمامی کنترل آن منطفه را در دست داشته باشیم دقیقا مثل تظاهرات مصر که مردم کنترل میدان تحریر را در دست داشتن و نیروهای امنیتی هیچگونه نفوذ در میدان نداشته و کاملا مردم توانستند جمعیت لازم را بوجود آورند و این حتی از نظر امنیتی کمک می کند افراد کمتری دستگیر شود چون وقتی نیروهای امنیتی ببینند که مردم انسجام محکمی دارند جرات حمله به مردم را از دست میدهند . همچنین وقتی در یک مکان تجمع صورت بگیرد از پراکندگی تظاهرات جلو گیری میشه و بهتر میشه اطلاع رسانی کرد چه از نظر اطلاع رسانی مردمی و چه از نظر رسانه های خارجی . از نظر منطقه هم اگه بشه در یکی از نقاط مرکزی شهر تجمع صورت بگیرد مطمئنا موفقیت بیشتری خواهیم داشت چون برای همه راحت تر خواهد بود تا خود را به مراکز شهر برسانند. مثلا برای تهران مکان های مرکزی میدان هفت تیر . میدان ونک . میدان ولیعصر از مراکز مرکزی هستن که مردم به راحتی می توانند خود را به آنجا برسانند . امیدوارم همه با این پیشنهاد موافق باشند . به امید روز پیروزی </p>

  • کاربر مهمانbabam

    <p>در داستان انقلاب اسلامی هم مرده ها را از سرد خانه ی بیمارستانها میدزدیدند و برنامه ی جنازه کشی با شعار ...این سند جنایت پهلویست براه میانداختند مانند داستان سینما رکس آبادان</p>

  • داریوش

    <p>خامنه یی و همدستانش تمام پل های پشت سر خود را خراب کرده اند و هیچ جایی برای بازگشت و یا به اصلاح اصلاحات وجود ندارد. با این حربه ها و اعمال خفت بار که مثل روز روشن است فریب و ریا بیش نیست نفرت مردم را درو خواهد کرد و هر انسان آزاده خشمی را در دل می پرورد که روزی آتش فشان خواهد شد و واویلا از آن روز.<br /> دوستان اصلاح طلب باید کم کم به این نتیجه رسیده باشند که اصلاحات به بن بست رسیده و حکومت از پایه خراب است و باید ریشه این ریا و دغل را در زیر ستون های حکومتی جستجو کرد.<br /> حال می بینیم که وقتی مردم خسته از فشار فریاد بر آورند و به ضحاک نه گفتند تمام دل بریدگان آنها مثل ناطق نوری که تا دیروز به این خلافت پشت کرده بودند دوباره برای حفظ منافع و خوانهای گسترده یی که در اختیار دارند دوباره با خلافت همپیمان شدند و سعی کردند که عبا و ردای خلیف را جمع و جور کنند. چرا که می دانند اگرچه در دربار خلافت سهمی ندارند ولی خوان نعمتی که دارند را فقط در سایه این ولایت می توانند داشته باشند و چپاول و غارت را سایه این رژیم می توانند انجام دهند. دیگر برای اصلاحات دیر شده همه با هم باید به این رژیم و کر و فرش نه بگوییم و دست به دست هم داده و طرحی نو در اندازیم. </p>