ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقبال بشار اسد از سیاست خارجی ترامپ

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در تازه‌ترین اظهارات خود از احتمال آن‌که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در مبارزه با تروریسم متحد سوریه باشد سخن گفت.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در تازه‌ترین اظهارات خود از احتمال آن‌که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در مبارزه با تروریسم متحد سوریه باشد سخن گفت.

بشار اسد: لابی‌های بزرگ و بسیار قوی در آمریکا وجود دارند که علیه ترامپ هستند

اسد در بخشی از گفت‌وگوی تلویزیونی خود با دو شبکه «روسیه ۲۴» و «ان‌تی‌وی» به دولت باراک اوباما به‌دلیل آن‌چه ایجاد مانع در نزدیکی روسیه و آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ نامید، حمله کرد و گفت: «اگر ترامپ در مقابله با تروریسم در سوریه، صادق باشد، متحد عادی دمشق تلقی می‌شود.»

او سخنان ترامپ در کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره مبارزه با تروریسم را «بسیار واصح و روشن» خواند و گفت: «نظر او در مورد عدم دخالت در امور کشورها برای رهایی از دولت‌های آن‌ها ، آن‌طور که آمریکا طی دهه‌ها انجام می‌دهد، خوب است.»

دونالد ترامپ در سخنرانی‌های رقابت‌های انتخاباتی قول داده بود آمریکا از سرنگونی حکومت‌های دیگر کشورها دست برداشته و به مبارزه با تروریسم واقعی بپردازد.

او در سفر ۱۰ روز پیش خود به شهر سین سیناتی در ایالت اوهایو، همین سخنان را تکرار کرد و گفت آمریکا تلاش برای سرنگونی و تغییر رژیم‌ها را متوقف خواهد کرد.

ترامپ گفت: «ما دیگر به دنبال سرنگون کردن رژیم‌ها و برانداختن دولت‌ها نخواهیم بود و هدف ما ثبات است و نه هرج و مرج، زیرا ما می‌خواهیم کشور خود را بازسازی کنیم و زمان این کار فرا رسیده است.»

با این حال بشار اسد در گفت‌وگوی تلویزیونی خود گفت: «مسئله بر سر اراده ترامپ بر ادامه این روش است.»

او افزود: «لابی‌های بزرگ و بسیار قوی در آمریکا وجود دارند که علیه ترامپ هستند و با تمام قوت فشار وارد می‌کنند؛ ترامپ در برابر این لابی‌ها در کنگره، مجلس سنا، رسانه‌ها و لابی‌های ساختگی حامی جنگ قرار دارد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    بشار اسد «تصرف حلب بمباران شده مخروبه » را با رویدادهای تاریخی دوره پیامبران مقایسه کرد!! این جنایتکار جنگی میخواهد بر خرابه ها و ارواح کشته شدگان حکومت کند؟ا