ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قصد یک پسر ۱۲ ساله برای بمب‌گذاری در آلمان

به گزارش رسانه‌های آلمان، یک پسر ۱۲ ساله آلمانی - عراقی دو بار تلاش کرده است که در شهر لودویگسهافن واقع در ایالت راینلاند - فالتز بمب‌گذاری کند اما مواد منفجره او عمل نکرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های آلمان، یک پسر ۱۲ ساله آلمانی - عراقی دو بار تلاش کرده است که در شهر لودویگسهافن واقع در ایالت راینلاند - فالتز بمب‌گذاری کند اما مواد منفجره او عمل نکرده‌اند.

مرکز شهرداری لودویگسهافن در ایالت راینلاند - فالتز آلمان، محلی که در آن ماده منفجره کشف شد

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، روز جمعه ۱۶ دسامبر / ۲۶ آذر یک سخنگوی دادستان کل آلمان تأیید کرد که یک بمب لوله‌ای در لودویگسهافن کشف شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. این سخنگو نخواست اطلاعات بیشتری ارائه دهد و تنها به این بسنده کرد که تحقیقات به‌شکل فشرده ادامه دارد

بمب لوله‌ای نوعی بمب دست‌ساز و قدرتمند است که قدرت پرتاب ترکش با سرعت بالا را دارد.

مقامات محلی گفته‌اند پسر ۱۲ ساله هم‌اکنون تحت محافظت است.

بر اساس اطلاعات اشپیگل آنلاین ماده منفجره که عمل نکرده در آغاز ماه دسامبر کشف شده است. فرد بمب‌گذار آن را در تاریخ ۵ دسامبر / ۱۵ آذر در یک کوله‌پشتی در نزدیکی شهرداری قرار داده اما یک رهگذر آن را کشف کرده و به پلیس اطلاع داده است.

مجله «فوکوس» آلمان گزارش داده است که پیش از آن نیز در پایان ماه نوامبر یک ماده منفجره در بازار کریسمس شهر لودویگسهافن کشف شده بود. این ماده منفجره نیز همچون آن‌چه در ماه دسامبر کشف شد قابل احتراق نبود.

«فوکوس» به‌نقل از منابع دستگاه قضائی و امنیتی نوشته است فرد مظنون در سال ۲۰۰۴ در لودویگسهافن به دنیا آمده و آلمانی ـ عراقی است. بنا به این گزارش، این پسر ۱۲ ساله «به‌شدت مذهبی و رادیکالیزه شده است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ALI

    عاقبت مغزشوئی کودکان و نوجوانان توسط جنایکاران ومتعصبین خشک مغز مذهبی انجام جنایت و کشتار عده ای مردم بی گناه.است. آن هم مردمی که برای نجات جان این کودکان و خانواده هایشان کمک های بیدریغی انجام داده و آنها را در خاک وخانه خود پذیرائی نموده اند.