ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ضرب و شتم زنان هوادار محمدعلی طاهری در زندان شهر‌ری

شماری از زنان هوادار محمدعلی طاهری پس از بازداشت و انتقال به زندان شهر‌ری، در این زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. بازداشت‌شدگان ۲۴ نفر هستند و اتهام آن‌ها اخلال در نظم عمومی‌ست.

شماری از زنان هوادار محمدعلی طاهری، زندانی عقیدتی، پس از بازداشت و انتقال به زندان شهر‌ری (قرچک)، در این زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. تعداد بازداشت‌شدگان ۲۴ نفر گزارش شده و اتهام آن‌ها اخلال در نظم عمومی‌ست.

زندان شهر‌ری

این افراد پس از انتقال به زندان شهرری به اتهام مطرح شده و تبعیدشان به این زندان معترض شده‌اند که پاسخ این اعتراض، خشونت مأموران زن زندان بوده است.

افراد بازداشت‌شده که در قرنطینه زندان نگهداری می‌شوند.

یک منبع مطلع به خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران گفته است که افراد بازداشت‌شده به دلیل شرایط غیرعادی پرونده آقای طاهری با جمع کردن وسایل شخصی، خود را به زندان تحویل داده‌اند اما اتهام اخلال در نظم به آن‌ها تفهیم شده است: «این زندانیان در اعتراض به این اقدام مسئولان قضایی و طرح چنین اتهامی، به در قرنطینه می‌کوبیدند که چند مأمور زن وارد قرنطینه شده‌اند و با باتوم برقی آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.»

به گفته این فرد مطلع، وضعیت دو نفر از بازداشت‌شدگانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند وخیم بوده، گرچه تا عصر دیروز حال‌شان بهتر شده است.

در روزهای ۲۳، ۲۵ و ۲۷ آذر ماه، عده‌ای از طرفداران محمد‌علی طاهری در جریان کمپینی با عنوان «کوچ به زندان اوین» به شکل داوطلبانه به این زندان مراجعه کردند که بر اساس اخبار منتشر شده، دست‌کم ۴۱ نفر از آنان بازداشت شده‌اند.

۲۴ زنی که در میان بازداشت‌شدگان بوده‌اند، بلافاصله پس از بازداشت و تفهیم اتهام در شعبه سوم بازپرسی دادسرای اوین به ریاست قاضی حسینی، به ندامتگاه زنان شهرری (قرچک) منتقل شده‌اند.

دیگر افراد بازداشت‌شده را به زندان‌ تهران بزرگ (فشافویه) انتقال داده‌اند.

این افراد به ادامه بازداشت محمدعلی طاهری معترض هستند.

محمد‌علی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.