ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امامی کاشانی: هر کس در مقابل انقلاب بايستد از بين می‌رود

<p>آيت&zwnj;الله امامی کاشانی در نماز جمعه تهران گفت هر کس در مقابل انقلاب بايستد از بين می&zwnj;رود.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری&zwnj;های ايران، امام جمعه تهران امروز با بيان اين&zwnj;که آيت&zwnj;الله خمينی، رهبر انقلاب ايران گفته بود &laquo;هرکدام از ما در مقابل انقلاب بايستد؛ از بين می&zwnj;رود&raquo;؛ گفت: &laquo;امروز و بعد از فتنه سال گذشته و فتنه ۲۵ بهمن معنی '&quot;ما &quot; را می&zwnj;فهمم.&raquo;</p> <p><br /> آيت&zwnj;الله کاشانی به دوران رياست جمهوری ابوالحسن بنی&zwnj;صدر اشاره کرد و گفت در آن زمان در ديداری با وزير خارجه هندوستان وی گفته بود رئيس جمهور شما عليه نظام سخن می&zwnj;گويد.</p> <p><br /> کاشانی گفت پس از اين ديدار موضوع را با آيت&zwnj;الله خمينی در ميان گذاشته و او گفته است &laquo;ناراحت نباش؛ انقلاب پيش می&zwnj;رود و هرکدام از &quot;ما&quot; در مقابل اين انقلاب بايستد؛ از بين خواهد رفت.&raquo;</p> <p><br /> امامی کاشانی در مورد راه&zwnj;پيمايی مخالفان حکومت در روز ۲۵ بهمن، که به دعوت ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالفان دولت برگزار شد، گفت: &laquo;اين آقايان دعوت کردند که مردم در ۲۵ بهمن به خيابان&zwnj;ها بيايند و گروه اندکی آمدند و اين در حالی بود که ملت ايران ۲۲ بهمن آن&zwnj;چنان در سراسر کشور در صحنه حضور يافتند و حماسه آفريدند که دنيا عبرت گرفت.&raquo;</p> <p><br /> در راه&zwnj;پيمايی ۲۵ بهمن دو جوان به نام&zwnj;های صانع ژاله و محمد مختاری کشته، ده&zwnj;ها نفر زخمی و بيش از هزار نفر بازداشت شدند.</p> <p><br /> امام جمعه تهران خطاب به جوانانی که در اين روز به خيابان&zwnj;ها آمدند گفت زير پرچمی قرار گيرند که امروز بر دوش آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی، قرار دارد.</p> <p><br /> وی افزود: &laquo;پرچم مقابل بر دوش کارتر، ريگان، بوش پدر، بوش پسر و امروز هم بر دوش اوباما است.&raquo;<br /> آيت&zwnj;الله کاشانی خطاب به اين &laquo;شمار اندک جوانان و نوجوانان&raquo; گفت ميزان و معيار درست يا نادرست بودن تفکر، &laquo;کتاب قرآن و سنت&raquo; است.</p> <p><br /> امامی کاشانی در بخش ديگری از سخنان خود به رابطه دين و سياست پرداخت و گفت: &laquo;هرگاه سياست در دين قرار گرفت سياست اصيل و درست است؛ نبايد اخلاق و دين در سياست قرار گيرد زيرا در اين صورت اخلاق و دين سکولار و بی&zwnj;محتوا می&zwnj;شود و تنها ظاهری از آن&zwnj;ها باقی می&zwnj;ماند.&raquo;</p> <p><br /> مقامات ايران نيروهای سکولار طرفدار جدايی دين از دولت را يکی از دشمنان اصلی انقلاب اسلامی می&zwnj;دانند و به&zwnj;ويژه پس از رويدادهای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در اين کشور همواره در مورد اين نيروها هشدار داده&zwnj;اند.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

آيت‌الله امامی کاشانی در نماز جمعه تهران گفت هر کس در مقابل انقلاب بايستد از بين می‌رود.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، امام جمعه تهران امروز با بيان اين‌که آيت‌الله خمينی، رهبر انقلاب ايران گفته بود «هرکدام از ما در مقابل انقلاب بايستد؛ از بين می‌رود»؛ گفت: «امروز و بعد از فتنه سال گذشته و فتنه ۲۵ بهمن معنی '"ما " را می‌فهمم.»

آيت‌الله کاشانی به دوران رياست جمهوری ابوالحسن بنی‌صدر اشاره کرد و گفت در آن زمان در ديداری با وزير خارجه هندوستان وی گفته بود رئيس جمهور شما عليه نظام سخن می‌گويد.

کاشانی گفت پس از اين ديدار موضوع را با آيت‌الله خمينی در ميان گذاشته و او گفته است «ناراحت نباش؛ انقلاب پيش می‌رود و هرکدام از "ما" در مقابل اين انقلاب بايستد؛ از بين خواهد رفت.»

امامی کاشانی در مورد راه‌پيمايی مخالفان حکومت در روز ۲۵ بهمن، که به دعوت ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالفان دولت برگزار شد، گفت: «اين آقايان دعوت کردند که مردم در ۲۵ بهمن به خيابان‌ها بيايند و گروه اندکی آمدند و اين در حالی بود که ملت ايران ۲۲ بهمن آن‌چنان در سراسر کشور در صحنه حضور يافتند و حماسه آفريدند که دنيا عبرت گرفت.»

در راه‌پيمايی ۲۵ بهمن دو جوان به نام‌های صانع ژاله و محمد مختاری کشته، ده‌ها نفر زخمی و بيش از هزار نفر بازداشت شدند.

امام جمعه تهران خطاب به جوانانی که در اين روز به خيابان‌ها آمدند گفت زير پرچمی قرار گيرند که امروز بر دوش آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، قرار دارد.

وی افزود: «پرچم مقابل بر دوش کارتر، ريگان، بوش پدر، بوش پسر و امروز هم بر دوش اوباما است.»
آيت‌الله کاشانی خطاب به اين «شمار اندک جوانان و نوجوانان» گفت ميزان و معيار درست يا نادرست بودن تفکر، «کتاب قرآن و سنت» است.

امامی کاشانی در بخش ديگری از سخنان خود به رابطه دين و سياست پرداخت و گفت: «هرگاه سياست در دين قرار گرفت سياست اصيل و درست است؛ نبايد اخلاق و دين در سياست قرار گيرد زيرا در اين صورت اخلاق و دين سکولار و بی‌محتوا می‌شود و تنها ظاهری از آن‌ها باقی می‌ماند.»

مقامات ايران نيروهای سکولار طرفدار جدايی دين از دولت را يکی از دشمنان اصلی انقلاب اسلامی می‌دانند و به‌ويژه پس از رويدادهای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در اين کشور همواره در مورد اين نيروها هشدار داده‌اند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>بله! اندکی از پولهایی که غارت کردید را به مزدوران و آدمکشان میدهید تا مردم را ازبین ببرند! ولی تاکی؟</p>