ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد جنتی، رئیس کل انتخابات شد

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شد. او بر پایه رأی اجلاس نخست این هیأت این مقام را یافت.

احمد جنتی و عباسعلی کدخدایی

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خود منتخب شورای نگهبان است. براین قرار یک جمع برگزیده از طرف شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان را به عنوان رئیس خود برگزیده است.

قرار شده است که عباسعلی کدخدایی سخنگوی منتخب هیأت مذکور باشد.

اعضای این هیأت عبارت‌اند از احمد جنتی، محمد یزدی، ابراهیم رئیسی، محسن اسماعیلی، محمدرضا علیزاده و سیامک ره‌پیک و عباسعلی کدخدایی.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    در روز عاشورای سال ۸۸ که مصادف با ششم دی‌ماه بود، تعدادی از معترضان به نتيجه انتخابات دوره نهم رياست جمهوری تظاهراتی برپا کردند که در آن شعارهای تندی عليه علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و محمود احمدی‌نژاد، ریيس جمهور پيشين سر داده شد. در واکنش به اين تظاهرات، تعداد زيادی از نمايندگان مجلس شعار «مرگ بر موسوی و کروبی» سر دادند و در روز ۹ دی 88، تظاهرات ديگری توسط طرفداران رهبر و ریيس جمهوری وقت ايران برگزار شد که خامنه‌ای آن را «حماسه» و «پايان فتنه» توصيف کرد.!! - خامنه‌ای، تظاهرات هواداران خود در روز نهم دی سال ۸۸ را «از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی» ذکر کرد و افزود:«هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان ها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد.» این سخنان در حالی بیان میشود که پیشتر احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان، تجمع نهم دی ماه را «هنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» خوانده و از «دست‌اندرکاران» قدردانی کرده بود!. -احمد جنتی در گفت و گویی، حماسه حضور مردم در نهم دی را معجزه دانست و افزود: کسانی که می خواهند ابعاد این حضور حماسی را بررسی کنند باید ابتدا ریشه های فتنه را بررسی کنند و فتنه گران خارجی و عناصر فتنه گر در داخل را که ایادی خارجی ها بودند بشناسند. با تحقق اهداف فتنه، همه عناصر حزب اللهی و انقلابی را که در همه عرصه ها حضور دارند و از اسلام ، انقلاب و ولایت فقیه دفاع می کنند یکجا نابود می کردند به نحوی که یا اعدام و یا زندانی می شدند؛ علما را به کلی منزوی می کردند و فرهنگ دینی را که اکنون بر کشور، قوا و مردم حاکم است کنار می گذاشتند و فرهنگ غربی را جایگزینش می کردند. -روحانی چهارشنبه ۲۸ دسامبر 2016 در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت در تهران، گفت: «۹ دی یک حرکت بزرگ مردم برای دفاع از امام حسین، خاندان رسالت، حق، نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مسیر حق بود!?. مربوط به این جناح و آن جناح این دسته و آن دسته نبود. مردم حس کردند و به آن‌ها خبر رسید در روز عاشورا یک کارهایی صورت گرفته؛ ‌ توهین به امام حسین و روز عاشورا !? را کسی نمی‌تواند تحمل کند! - جنتی رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شد!