ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جین راسل درگذشت

<p>روز گذشته، ۲۸ فوریه ۲۰۱۱ جین راسل، بازیگر افسانه&zwnj;ای سینمای هالیوود در سال&zwnj;های دهه&zwnj; ۴۰ و ۵۰ در منزل&zwnj;اش در سانتا ماریای کالیفرنیا درگذشت.</p> <!--break--> <p><br /> باک واترفیلد، پسر جین راسل به لس&zwnj;آنجلس تایمز اطلاع داد که این هنرپیشه افسانه&zwnj;ای در سال&zwnj;های دهه ۴۰ و ۵۰ در منزل&zwnj;اش در سانتا ماریا، در ایالت کالیفرنیا در سن هشتاد و نه سالگی درگذشته است.</p> <p><br /> این بازیگر زیبا در سال ۱۹۴۳ در نقش یک دختر دورگه در فیلم وسترن &laquo;یاغی&raquo; ظاهر شد و یک شبه به شهرت رسید.</p> <p>&nbsp;</p> <p>هاورد هیوز، میلیونر سر&zwnj;شناس در آن سال&zwnj;ها، جین راسل را به&zwnj;خاطر اندام زیبای&zwnj;اش در مسابقه&zwnj;ای که برای انتخاب یک مانکن زیبا و بااستعداد از میان دختران جوان برگزار شده بود، برگزید.</p> <p><br /> مهم&zwnj;ترین فیلمی که جین راسل در آن بازی کرده است، &laquo;آقایان موطلایی&zwnj;ها را ترجیح می&zwnj;دهند&raquo; نام دارد. او در این فیلم در کنار مرلین مونرو که نقش یک دختر سبکسر را ایفا می&zwnj;کرد، در نقش یک دختر قابل اعتماد ظاهر شد و بر پرده سینماهای جهان درخشید. <br /> &nbsp;</p> <p>&laquo;بیوه جوان&raquo;، &laquo;این&zwnj;گونه زن&raquo;، و &laquo;ماکائو&raquo; از دیگر فیلم&zwnj;های به&zwnj;یادماندنی هستند که جین راسل در آن&zwnj;ها بازی کرده است. <br /> &nbsp;</p> <p>راسل در تئا&zwnj;تر برادوی هم نقش&zwnj;هایی را به عهده گرفت و علاوه بر این مدتی به تبلیغ سینه&zwnj;بند پرداخت.</p> <p><br /> او نخستین بار با یک ستاره فوتبال ازدواج کرد و سرپرستی سه فرزندخوانده را هم به عهده گرفت. اما این ازدواج شکست خورد و کار آنان بعد از سه سال، در سال ۱۹۶۸ به جدایی و طلاق کشید. <br /> &nbsp;</p> <p>همسر دوم راسل فقط چند ماه&nbsp;پس از ازدواج با او درگذشت. راسل برای بار سوم ازدواج کرد و این&zwnj;بار زناشویی او پایید و تا وقتی که سومین همسرش در سال ۱۹۹۹ درگذشت، در کنار او به زندگی زناشویی&zwnj;اش ادامه داد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

روز گذشته، ۲۸ فوریه ۲۰۱۱ جین راسل، بازیگر افسانه‌ای سینمای هالیوود در سال‌های دهه‌ ۴۰ و ۵۰ در منزل‌اش در سانتا ماریای کالیفرنیا درگذشت.

باک واترفیلد، پسر جین راسل به لس‌آنجلس تایمز اطلاع داد که این هنرپیشه افسانه‌ای در سال‌های دهه ۴۰ و ۵۰ در منزل‌اش در سانتا ماریا، در ایالت کالیفرنیا در سن هشتاد و نه سالگی درگذشته است.

این بازیگر زیبا در سال ۱۹۴۳ در نقش یک دختر دورگه در فیلم وسترن «یاغی» ظاهر شد و یک شبه به شهرت رسید.

هاورد هیوز، میلیونر سر‌شناس در آن سال‌ها، جین راسل را به‌خاطر اندام زیبای‌اش در مسابقه‌ای که برای انتخاب یک مانکن زیبا و بااستعداد از میان دختران جوان برگزار شده بود، برگزید.

مهم‌ترین فیلمی که جین راسل در آن بازی کرده است، «آقایان موطلایی‌ها را ترجیح می‌دهند» نام دارد. او در این فیلم در کنار مرلین مونرو که نقش یک دختر سبکسر را ایفا می‌کرد، در نقش یک دختر قابل اعتماد ظاهر شد و بر پرده سینماهای جهان درخشید.
 

«بیوه جوان»، «این‌گونه زن»، و «ماکائو» از دیگر فیلم‌های به‌یادماندنی هستند که جین راسل در آن‌ها بازی کرده است.
 

راسل در تئا‌تر برادوی هم نقش‌هایی را به عهده گرفت و علاوه بر این مدتی به تبلیغ سینه‌بند پرداخت.

او نخستین بار با یک ستاره فوتبال ازدواج کرد و سرپرستی سه فرزندخوانده را هم به عهده گرفت. اما این ازدواج شکست خورد و کار آنان بعد از سه سال، در سال ۱۹۶۸ به جدایی و طلاق کشید.
 

همسر دوم راسل فقط چند ماه پس از ازدواج با او درگذشت. راسل برای بار سوم ازدواج کرد و این‌بار زناشویی او پایید و تا وقتی که سومین همسرش در سال ۱۹۹۹ درگذشت، در کنار او به زندگی زناشویی‌اش ادامه داد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>baraye man khili jaleb ast ke shoma khabare dargozashte in honarpishe ra minewisid, wali khabar dargozashte aghaye &quot;Reza Fazeli&quot; ra hich naneweshtid.<br /> Ishan chand saale pish dar Los angeles dargozashtand, man entezar dashtam shoma 1 khat dar in bare benewisid.</p>