ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«گرمخانه» خاوران تهران

ظرفیت واقعی مرکز نگهداری معتادان و کارتن خواب‌های خاوران ۶۰۰ نفر است که در شب‌های سرد این ظرفیت به هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

تصویر زیر نمایی از گرمخانه‌ منطقه خاوران شهرداری تهران را نشان می‌دهد. ظرفیت واقعی مرکز نگهداری معتادان و کارتن خواب‌های خاوران ۶۰۰ نفر است که در شب‌های سرد این ظرفیت به هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

تعداد گرمخانه‌ها در ایران بسیار محدود است و معتادان، بی خانمان‌ها و کارتن خواب‌ها در بیشتر نقاط ایران برای سپری کردن شب‌های سرد زمستانی سرپناهی ندارند.

محمدجواد کولیوندُ رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی شهریار به خبرگزاری مهر گفت باید مناطق دیگر از جمله شهریار از طرح گرمخانه‌های شهرداری تهران الگوبرداری کنند.

به گفته کولیوند مهیا ساختن گرمخانه برای افراد بی‌خانمان ارائه ابتدایی‌ترین خدمات به آنهاست.

کولیوند افزود:« در همه جای دنیا افراد بی بضاعت در قالب کمپین‌های مختلف، تحت حمایت قرار می‌گیرند و بحث اسکان و تغذیه آن ها به شکل مناسبی سامان می‌یابد. این طرح به شکل نصفه و نیمه در کشور اجرایی می شود. به طوری که در برخی شهرها این موضوع عملیاتی می شود و در برخی شهرهای دیگر خیر».

او در رابطه با گورخواب‌های گورستان نصیرآباد شهریار گفت:‌« اسکان و تغذیه ۵۰ نفر گورخواب در منطقه نصیرآباد شهریار ماهیانه حدود ۵ میلیون هزینه روی دوش شهرداری شهریار می ‌گذارد و منطقی نیست شهرداری این منطقه توانایی انجام این کار را نداشته باشد».

به گفته محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار در مجلس و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی خانه ملت، در ملارد و شهرقدس از طرح گرمخانه‌ شهرداری تهران الگوبرداری شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.