ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مطهری: «ريشه هتاکی عليه فائزه هاشمی، در مناظره‌های انتخاباتی است»

<p>علی مطهری نماينده تهران در مجلس می&zwnj;گويد ريشه &laquo;هتاکی و پرده&zwnj;دری&zwnj;ها&raquo; عليه فائزه هاشمی رفسنجانی در مناظره&zwnj;های انتخاباتی است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>اشاره مطهری به مناظره&zwnj;های انتخاباتی سال گذشته در ايران است که در جريان آن، محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور ايران، اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به &laquo;توطئه&raquo; عليه خود متهم کرد و فرزندان وی را نيز به &laquo;فساد مالی&raquo; متهم نمود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای خبرآنلاين، مطهری طی نامه&zwnj;ای به آيت&zwnj;الله صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه ايران افزوده است: &laquo;در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشييع جنازه يکی از اقوام نزديک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سياسی بی&zwnj;بصيرت به وی نزديک شده و دشنام&zwnj;هايی به ايشان و پدر بزرگوارشان (اکبر هاشمی رفسنجانی) می&zwnj;دهند که قابل ذکر نيست و بی&zwnj;ترديد مصداق حد قذف يعنی ٨٠ ضربه شلاق است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>هفته گذشته فيلمی در يوتيوب منتشر شد که نشان می&zwnj;داد چند نفر در حال حمله لفظی عليه فائزه هاشمی رفسنجانی هستند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مطهری از رئيس قوه قضائيه خواسته تا &laquo;افراد هتاک&raquo; شناسایی شوند و پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، حکم&zwnj;شان در انظار عمومی اجرا شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>صادق لاريجانی نيز امروز در همايش دادستان&zwnj;های سراسر کشور گفت: &laquo;اگر ما به مسئول يا خانواده&zwnj;اش انتقادی داريم، هر کاری راه خود را دارد و اين به اين معنا نيست که در خيابان&zwnj;ها راه بيفتيم و اجازه داشته باشيم هر حرفی بزنيم.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی بدون اشاره به فرد خاصی افزود: &laquo;خطاب به خانم يا آقايی کلماتی گفته می&zwnj;شود که واقعاً برخی از آن&zwnj;ها مستحق حد است. چطور می&zwnj;توان اين&zwnj;ها را تحمل کرد؟&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>پس از تظاهرات ضددولتی ۲۵ بهمن نيز حاميان حکومت با تجمع مقابل خانه اکبر هاشمی رفسنجانی عليه وی و اعضای خانواده&zwnj;اش شعار دادند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>تارنمای کلمه به نقل از غلام&zwnj;علی رجايی، عضو قرارگاه&zwnj;های کربلا و خاتم&zwnj;الانبيا در زمان جنگ ايران و عراق گزارش داده است: &laquo;سيدحسن (خمينی) می&zwnj;گفت وقتی عده&zwnj;ای از لباس شخصی&zwnj;ها به جماران آمدند، من در منزل ايستاده بودم و فحش&zwnj;های بسيار رکيکشان رابه آقای هاشمی می&zwnj;شنيدم.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همين حال در دو هفته گذشته، انتقاد حاميان حکومت ايران از اکبر هاشمی رفسنجانی افزايش يافته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>حاميان حکومت می&zwnj;گويند هاشمی رفسنجانی با &laquo;سکوت&raquo; در برابر &laquo;جريان فتنه&raquo; عملاً از آن&zwnj;ها &laquo;حمايت&raquo; می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>حکومت ايران، جنبش مخالفان را که به جنبش سبز موسوم است، &laquo;فتنه&raquo; می&zwnj;نامد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

علی مطهری نماينده تهران در مجلس می‌گويد ريشه «هتاکی و پرده‌دری‌ها» عليه فائزه هاشمی رفسنجانی در مناظره‌های انتخاباتی است.

اشاره مطهری به مناظره‌های انتخاباتی سال گذشته در ايران است که در جريان آن، محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران، اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به «توطئه» عليه خود متهم کرد و فرزندان وی را نيز به «فساد مالی» متهم نمود.

به گزارش تارنمای خبرآنلاين، مطهری طی نامه‌ای به آيت‌الله صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه ايران افزوده است: «در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشييع جنازه يکی از اقوام نزديک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سياسی بی‌بصيرت به وی نزديک شده و دشنام‌هايی به ايشان و پدر بزرگوارشان (اکبر هاشمی رفسنجانی) می‌دهند که قابل ذکر نيست و بی‌ترديد مصداق حد قذف يعنی ٨٠ ضربه شلاق است.»

هفته گذشته فيلمی در يوتيوب منتشر شد که نشان می‌داد چند نفر در حال حمله لفظی عليه فائزه هاشمی رفسنجانی هستند.

مطهری از رئيس قوه قضائيه خواسته تا «افراد هتاک» شناسایی شوند و پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، حکم‌شان در انظار عمومی اجرا شود.

صادق لاريجانی نيز امروز در همايش دادستان‌های سراسر کشور گفت: «اگر ما به مسئول يا خانواده‌اش انتقادی داريم، هر کاری راه خود را دارد و اين به اين معنا نيست که در خيابان‌ها راه بيفتيم و اجازه داشته باشيم هر حرفی بزنيم.»

وی بدون اشاره به فرد خاصی افزود: «خطاب به خانم يا آقايی کلماتی گفته می‌شود که واقعاً برخی از آن‌ها مستحق حد است. چطور می‌توان اين‌ها را تحمل کرد؟»

پس از تظاهرات ضددولتی ۲۵ بهمن نيز حاميان حکومت با تجمع مقابل خانه اکبر هاشمی رفسنجانی عليه وی و اعضای خانواده‌اش شعار دادند.

تارنمای کلمه به نقل از غلام‌علی رجايی، عضو قرارگاه‌های کربلا و خاتم‌الانبيا در زمان جنگ ايران و عراق گزارش داده است: «سيدحسن (خمينی) می‌گفت وقتی عده‌ای از لباس شخصی‌ها به جماران آمدند، من در منزل ايستاده بودم و فحش‌های بسيار رکيکشان رابه آقای هاشمی می‌شنيدم.»

در همين حال در دو هفته گذشته، انتقاد حاميان حکومت ايران از اکبر هاشمی رفسنجانی افزايش يافته است.

حاميان حکومت می‌گويند هاشمی رفسنجانی با «سکوت» در برابر «جريان فتنه» عملاً از آن‌ها «حمايت» می‌کند.

حکومت ايران، جنبش مخالفان را که به جنبش سبز موسوم است، «فتنه» می‌نامد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.