ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر علوم کابینه احمدی‌نژاد، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی

محمدمهدی زاهدی اکنون نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی است. او در کابینه اول احمدی‌نژاد وزیر علوم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ اعلام کاندیداتوری کرد.

محمدمهدی زاهدی در کنار رهبر. زاهدی در فیسبوک خود این عکس را با این جمله منتشر کرده است: باور کن و آن را ببین . بشناس و با آن یکی شو
محمدمهدی زاهدی در کنار رهبر. زاهدی در فیسبوک خود این عکس را با این جمله منتشر کرده است: «باور کن و آن را ببین، بشناس و با آن یکی شو»

زاهدی در دوره اول ریاست جمهوری احمدی‌نژاد وزیر علوم بوده است. زمانی که می‌خواست وزیر شود در مجلس این موضوع مطرح شد که او چگونه مدعی شده است که مؤسسه‌ای در کامبریج او را نابغه ریاضی قرن دانسته است. در بحث‌ها معلوم شد که مؤسسه مذکور ربطی به دانشگاه کمبریج ندارد و به هر کس که مبلغی بپردازد لقب چهره علمی سال یا قرن می‌دهد.

با وجود این رسوایی او وزیر شد. وزیر علوم اول احمدی‌نژاد همچنین مدعی شده بود که عضو آکادمی علوم نیویورک است. معلوم شد که این موضوع نیز صحت ندارد.

زاهدی تا قبل از وزارت عضو هیئت علمی دانشگاه کرمان و عضو کمیسیون دیه استان بود. پس از وزارت عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس شد و همچنین از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ سفیر ایران در مالزی بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • باقی در امان

    این من دروغ گویی اش به این صراحت اسکار شده با چه رویی از این حرفا می‌زنه و این چه بساط رسوایی است کن این رسوا را بر صدر ببیند . پناه بر خدا . خدایا روح آدم را کسل می کند .بیا بریم داداش . بی خودی وقتا را تلف نکن .

  • رهبر

    کاندید لغتی است انگلیسی و کان هم به همان زبان یعنی فرد شیاد و مکار. پس همانا که عنوان کاندید را این شیادان در نظام فاسق آخوندی بذرستی بکار برده و میبرند که ملت ۲۵ قرن است به دیدن شیاد و شعبده باز در سلطنت شاهان و اکنون هم در ولایت ملایان عادت کرده و ترک عادت موجب مرض است.

  • Omid

    امیدوارم نظرات این حقیر رو نمایش بدید تا ذهن این مردم ساده وخآش خیال روشن بشه ،،تا اینقدر نرم رای بدن واینرو بعد از ۳۸سال بفهمند که اون کسی که باید با رای مستقیم مردم انتخاب بشه تا این مملکت درست بشه، رهبر و اعضای شورای نگهبان ،نه رییس جمهور

  • Omid

    یک کسانی رو میفرستند جلو که کاندید بشوند که روحانی پیشه اونها پادشاهه،،که مردم مجبور باشند به روحانی رای بدهند،،اینست سیاست آخوندی!!!