ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی درباره کاندیدا شدنش در انتخابات ۹۶: هنوز زود است

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده را در ابهام گذاشت.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده را در ابهام گذاشت.

حسن روحانی درباره نوسانات بازار ارز قول داد که قیمت دلار پایین آورده شود

روحانی در این گفت‌وگوی تلویزیونی که یکشنبه شب ۱۲ دی پخش شد در پاسخ به این پرسش که آیا برای انتخابات سال آینده نامزد خواهد شد، گفت: «فعلاً زود است و تا دولت دوازدهم فاصله زیاد است.»

این در حالی است که بسیاری از طرفداران دولت و اصلاح‌طلبان از نامزد شدن روحانی در انتخابات پشتیبانی کرده و بخت او را در پیروزی در انتخابات تا حال حاضر بالاتر از دیگران دانسته‌اند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود کوتاه درباره شبکه‌های اجتماعی حرف زد و گفت: «باید سخت‌گیری را برای شبکه‌های اجتماعی کم کنیم.»

او در این‌باره افزود: «بسیاری از اشتغال‌ها در این زمینه است اگر کسی در جذب سرمایه اخلال ایجاد کند به اشتغال صدمه زده است و اگر قوا همکاری کمی کنند به اشتغال صدمه می‌زنند.»

در برابر این سخن، احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان روز یکشنبه تأکید کرده بود که «فضای مجازی جوانان را به انحراف می‌کشاند و خطر آن از مواد مخدر، سرقت و دیگر مسائل اجتماعی بیشتر و مهمتر است.»

روحانی درباره نوسانات بازار ارز نیز قول داد که قیمت دلار پایین آورده شود. او گفت در بودجه دولت رقم درنظر گرفته شده برای دلار حدود ۳۳۰۰ تومان است.

در هفته‌های اخیر قیمت ارز به‌شدت سیر صعودی یافت اما در دو روز اخیر این شدت تا حدودی کاهش یافت. روز یکشنبه در بازار آزاد تهران قیمت هر دلار آمریکا با ۸۲ تومان کاهش به ۳۸۵۵ تومان رسید. همچنین یورو با ۵۳ تومان کاهش به نرخ ۴۱۷۵ تومان و پوند با ۵۲ تومان کاهش به نرخ ۴۸۳۶ تومان معامله شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.