ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کی‌روش استعفا داد

کارلوس کی‌روش در پی جنجال‌ها و مشکلات پیش‌آمده در اردوی تیم ملی در امارت شنبه ۱۸ دی‌ماه از سمت خود استعفاء داد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از سمت خود استعفا داد.

کی‌روش استعفا داد

کارلوس کی‌روش در پی جنجال‌ها و مشکلات پیش‌آمده در اردوی تیم ملی در امارت شنبه ۱۸ دی‌ماه از سمت خود استعفاء داد. امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرد که سرمربی تیم ملی ایران به صورت کتبی استعفای خود را تقدیم کرده‌است.

تیم ملی فوتبال ایران برای یک اردوی تدارکی در امارات به سر می‌برد. کی‌روش اما بازیکنان تیم خود را در بازگشت به ایران همراهی نکرد.

در طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر خروج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم ملی منتشر شده‌بود. بر اساس گزارش‌ها، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس و سرمربی سابق تیم ملی ایران از دراختیار قراردادن بازیکنان به اردوی تیم ملی ناراضی بوده و این امر به اختلاف بین او با کی‌روش دامن زده‌بود.

عابدینی در گفت‌و‌گو با وب‌سایت ورزشی «نود» گفت که کی‌روش به دلیل مسموم‌بودن فضا و سخت‌شدن شرایط استعفا کرده‌است. او استعفای کی‌روش را روشی برای امتیازگرفتن از فدراسیون فوتبال ندانست.

بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند که کارلوس کی‌روش در سرمربی‌گیری تیم ملی ایران موفق بوده‌است. اگر او بر سر کار بماند و با ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برسد، تنها مربی‌ای در تاریخ فوتبال خواهد بود که تیم‌های خود را چهاربار به جام جهانی رسانده‌است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مومن

    کی روش صبر ایوبی داشته که توانسته با این حضرات و سیستم مافیایی فوتبال ایران تا به امروز کار کند

  • Shahin

    جناب به اصطلاح پرفسور! به جز حضور در راس کادر فني تيم ملي هدفي نداره و برای رسيدن به هدف شومش از هر ترفندي استفاده ميکنه، زيرا اين ماهيت وجودي اکثر مربيان کروات مي باشد. تيم ملي دوره اين آقا که خاطرتون هست؟ تيمي با يه دنيا باندبازي و حاشيه(درگيري فيزيکي بداوي و رحمان رضايي وسط ميدان مسابقه، لگد علي کريمي به تجهيزات پزشکي به دليل عدم رضايت از تعويض ش آن هم در جام جهاني، باند علي دايي در مقابل باند علي کريمي، حاشيه خداداد عزيزي بر سر شماره پيراهن با نيکبخت واحدي و....) تيمي که دقيقه تعويض و نفر جانشين ش رو حتي يه بچه دبستاني هم مي تونست حدس بزنه تيمي که دو تا پاس سالم نمي تونست بده و سر سومين پاس توپ لو مي رفت تيمي که استراتژي اش سانتر از خط دفاعي و هر جاي زمين براي دايي بود تا شايد به اين طریق دروازه حريف را بگشايد.(همان علي اصغري معروف)، و در بهترين حالت رسيدن توپ به علي کريمي جهت انجام حرکات تکنيکي آن هم تنها براي به وجد آوردن هوادران اما با کمترين نتيجه و منفعت براي تيم سر آخر فرار به کرواسي بدون پرداخت ماليات و تيمي به يادگار مانده بدون مهاجم و گلر و دفاع چپ و دفاع آخر و بازيساز و .... يعني ما تا اين حد فراموشکاريم!!!!! واقعا جاي تاسف داره!!!! شايد پرسپوليس ها از تيمشان که شاکله آن دو سال پيش توسط دايي بسته شده راضي باشند اما بايد بدانند که اين مربي همين الان ش دو تا اوکرايني بدرد نخور سفارشي رو به تيم تحمل کرده و یه مهاجم خوب رو به دليل عدم آگاهي از دست داده که در صدر گلزنان هست و مطمئنا نيش اين مار خوش خط و خال شامل حال دو آتشه هاي پرسپوليس نيز خواهد شد. اين شرایط ايجاد شده براي تيم ملي باب دل دشمنان اين سرزمين است. دشمنان اين آب و خاک تنها آنهايي نیستند که پرچم بیگانه به دست تيمشان را تشويق مي کنند و شعار خليج .... سر مي دهند. تمام آنهايي که حاشيه هاي پيش آمده جهت پسرفت اين آب و خاک را به نظاره نشسته اند و لام تا کام حرف نمي زنند از آنها نيز دشمن ترند. نمي دانم تاريخ در مورد ما چگونه به قضاوت خواهد نشست؟! "ایران و ایراني سربلند"

  • nader

    کجای دنیا یک مربی باشگاه علیه تیم ملی یک کشور جنجال میکند؟ ! همان رضاییان را برانکو روی نیمکت نشاند ولی بعداز اردوی تیم ملی و بخاطر امادگیش مجبور شد بازی دهد