ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۵ تن بر اثر واژگون شدن یک اتوبوس در افغانستان کشته شدند

<p>وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که براثر واژگون شدن يک اتوبوس مسافربری در جاده قندهار- کابل، ۳۵ تن کشته و ۲۷ تن ديگر زخمی شدند.</p> <!--break--> <p><br /> در اطلاعيه&zwnj;ای که از سوی وزارت کشورافغانستان در کابل منتشر شده، آمده است که اين رويداد مرگبار بامداد شنبه ۲۹ مرداد، در منطقه شور اندام شهرک دامان ولايت قندهار رخ داده است.</p> <p><br /> محمدالله، مدير اداره راهنمايی و رانندگی قندهار گفت که اين اتوبوس بر اثر بی&zwnj;احتياطی راننده و سرعت زياد از جاده منحرف و واژگون شده است.</p> <p><br /> به گفته وی زخميان اين رويداد از سوی گروه&zwnj;های امدادرسان به بيمارستان قندهار و شماری ديگر به مراکز درمانی منتقل شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> منابع بيمارستان دولتی قندهار نيز گفته&zwnj;اند که ۲۴ مجروح به اين بيمارستان انتقال داده شده&zwnj;اند که وضعيت شماری از آنان وخيم است.</p> <p><br /> حدود يک سال پيش نيز در حادثه&zwnj;ای مشابه در جاده قندهار- کابل؛&zwnj; ۱۷ نفر از سرنشينان يک اتوبوس مسافربری که شمار زيادی از آنان زنان و کودکان بودند،&zwnj; کشته و دست کم ۲۵ تن ديگر زخمی شدند.</p> <p><br /> افغانستان در ساليان اخيرهم&zwnj;زمان با افزايش جمعيت و نبود خطوط آهن سراسری، شاهد تراکم وسايل نقليه مسافربری و باربری بوده است.</p> <p><br /> اما افزايش شمار وسايل نقليه در اين کشور به دليل آن&zwnj;چه که بيشتر رعايت نکردن مقررات راهنمايی و رانندگی و نظارت ناکافی دولت خوانده می&zwnj;شود،&zwnj; همواره سبب بروز حوادث سنگين ترافيکی شده است.<br /> &nbsp;</p>

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که براثر واژگون شدن يک اتوبوس مسافربری در جاده قندهار- کابل، ۳۵ تن کشته و ۲۷ تن ديگر زخمی شدند.

در اطلاعيه‌ای که از سوی وزارت کشورافغانستان در کابل منتشر شده، آمده است که اين رويداد مرگبار بامداد شنبه ۲۹ مرداد، در منطقه شور اندام شهرک دامان ولايت قندهار رخ داده است.

محمدالله، مدير اداره راهنمايی و رانندگی قندهار گفت که اين اتوبوس بر اثر بی‌احتياطی راننده و سرعت زياد از جاده منحرف و واژگون شده است.

به گفته وی زخميان اين رويداد از سوی گروه‌های امدادرسان به بيمارستان قندهار و شماری ديگر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

منابع بيمارستان دولتی قندهار نيز گفته‌اند که ۲۴ مجروح به اين بيمارستان انتقال داده شده‌اند که وضعيت شماری از آنان وخيم است.

حدود يک سال پيش نيز در حادثه‌ای مشابه در جاده قندهار- کابل؛‌ ۱۷ نفر از سرنشينان يک اتوبوس مسافربری که شمار زيادی از آنان زنان و کودکان بودند،‌ کشته و دست کم ۲۵ تن ديگر زخمی شدند.

افغانستان در ساليان اخيرهم‌زمان با افزايش جمعيت و نبود خطوط آهن سراسری، شاهد تراکم وسايل نقليه مسافربری و باربری بوده است.

اما افزايش شمار وسايل نقليه در اين کشور به دليل آن‌چه که بيشتر رعايت نکردن مقررات راهنمايی و رانندگی و نظارت ناکافی دولت خوانده می‌شود،‌ همواره سبب بروز حوادث سنگين ترافيکی شده است.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.