ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«دستور رهبر ایران برای برخورد با تندروها»

<p>اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام می&zwnj;گويد رهبر جمهوری اسلامی ايران دستور داده تا با افراطيون برخورد شود.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هاشمی رفسنجانی شامگاه سه&zwnj;شنبه ۱۷ اسفند در ديدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت:&zwnj; &laquo;خوشبختانه رهبری معظم انقلاب، دستور برخورد با افراطيون خاطی را که خارج از قانون، اقدام به توهين و افترا می&zwnj;کنند صادر کرده&zwnj;اند و اميدواريم اين پديده زشت و مضر در کشور متوقف شود.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>هاشمی رفسنجانی افزوده: &laquo;البته نقد و انتقاد کار پسنديده&zwnj;ای است ولی افترا و هوچی&zwnj;گری و تهمت زدن آن هم به بهانه دفاع از ارزش&zwnj;ها و اسلام، مذموم است. &raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>آيت&zwnj;الله مکارم&zwnj;شيرازی، یکی از مراجع تقلید شیعه نیز امروز گفته است &laquo;فحاشی، آسيبی برای نظام اسلامی است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>دو هفته پيش فيلمی در يوتيوب منتشر شد که نشان می&zwnj;داد چند نفر در حال حمله لفظی عليه فائزه هاشمی رفسنجانی، دختر رفسنجانی هستند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>با انتشار این فیلم، علی مطهری، نماينده تهران در مجلس ١٢ اسفند طی نامه&zwnj;ای به آیت&zwnj;الله صادق لاريجانی، رئیس قوه قضائیه ایران نوشت: &laquo;در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشييع جنازه يکی از اقوام نزديک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سياسی بی&zwnj;بصيرت به وی نزديک شده و دشنام&zwnj;هايی به ايشان و پدر بزرگوارشان (اکبر هاشمی رفسنجانی) می&zwnj;دهند که قابل ذکر نيست و بی&zwnj;ترديد مصداق حد قذف يعنی ٨٠ ضربه شلاق است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>مطهری از رئيس قوه قضائيه خواسته تا &laquo;افراد هتاک&raquo; شناسايی شوند و پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، حکم&zwnj;شان در انظار عمومی اجرا شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>صادق لاريجانی نیز همان روز در همايش دادستان&zwnj;های سراسر کشور گفت:&zwnj; &laquo;در همين چند روز اخير نسبت به برخی مسئولان و خانواده&zwnj;های آنان هتاکی شد. اين ظلم است، ظلم که شاخ و دم ندارد.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی افزوده بود: &laquo;شعار و محاکمه در خيابان را که توسط عده&zwnj;ای معدود انجام می&zwnj;شود، تحمل نمی&zwnj;کنيم.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>همچنین عباس جعفری دولت&zwnj;آبادی، دادستان عمومی انقلاب تهران روز گذشته گفت: &laquo;در رابطه با اين پرونده (حمله لفظی به فائزه هاشمی) هم خانواده آقای هاشمی در دادسرا مطلبی اعلام کردند و هم ما از جنبه عمومی در مورد پرونده اقدام کرديم.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی با بيان اين&zwnj;که دستور شناسايی متهمان صادر شده بود، افزود: &laquo;دو متهم شناسايی و پرونده برای آن&zwnj;ها تشکيل و به&zwnj;زودی به دادسرای تهران ارجاع خواهد شد.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام می‌گويد رهبر جمهوری اسلامی ايران دستور داده تا با افراطيون برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هاشمی رفسنجانی شامگاه سه‌شنبه ۱۷ اسفند در ديدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ «خوشبختانه رهبری معظم انقلاب، دستور برخورد با افراطيون خاطی را که خارج از قانون، اقدام به توهين و افترا می‌کنند صادر کرده‌اند و اميدواريم اين پديده زشت و مضر در کشور متوقف شود.»

هاشمی رفسنجانی افزوده: «البته نقد و انتقاد کار پسنديده‌ای است ولی افترا و هوچی‌گری و تهمت زدن آن هم به بهانه دفاع از ارزش‌ها و اسلام، مذموم است. »

آيت‌الله مکارم‌شيرازی، یکی از مراجع تقلید شیعه نیز امروز گفته است «فحاشی، آسيبی برای نظام اسلامی است.»

دو هفته پيش فيلمی در يوتيوب منتشر شد که نشان می‌داد چند نفر در حال حمله لفظی عليه فائزه هاشمی رفسنجانی، دختر رفسنجانی هستند.

با انتشار این فیلم، علی مطهری، نماينده تهران در مجلس ١٢ اسفند طی نامه‌ای به آیت‌الله صادق لاريجانی، رئیس قوه قضائیه ایران نوشت: «در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشييع جنازه يکی از اقوام نزديک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سياسی بی‌بصيرت به وی نزديک شده و دشنام‌هايی به ايشان و پدر بزرگوارشان (اکبر هاشمی رفسنجانی) می‌دهند که قابل ذکر نيست و بی‌ترديد مصداق حد قذف يعنی ٨٠ ضربه شلاق است.»

مطهری از رئيس قوه قضائيه خواسته تا «افراد هتاک» شناسايی شوند و پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، حکم‌شان در انظار عمومی اجرا شود.

صادق لاريجانی نیز همان روز در همايش دادستان‌های سراسر کشور گفت:‌ «در همين چند روز اخير نسبت به برخی مسئولان و خانواده‌های آنان هتاکی شد. اين ظلم است، ظلم که شاخ و دم ندارد.»

وی افزوده بود: «شعار و محاکمه در خيابان را که توسط عده‌ای معدود انجام می‌شود، تحمل نمی‌کنيم.»

همچنین عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی انقلاب تهران روز گذشته گفت: «در رابطه با اين پرونده (حمله لفظی به فائزه هاشمی) هم خانواده آقای هاشمی در دادسرا مطلبی اعلام کردند و هم ما از جنبه عمومی در مورد پرونده اقدام کرديم.»

وی با بيان اين‌که دستور شناسايی متهمان صادر شده بود، افزود: «دو متهم شناسايی و پرونده برای آن‌ها تشکيل و به‌زودی به دادسرای تهران ارجاع خواهد شد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>آیت الله وحید خراسانی: این سید (آیت الله خامنه ای) همه حرف هایشان درست است ... </p> <p>http://salehat.ir/index.php?op​tion=com_content&amp;view=article&amp;id=74:1389-07-23-09-50-11&amp;catid=45:nazar-bozorgan</p>

  • کاربر مهمان

    <p>يك موقعی آقای وحيد خراسانی اين حرفها را زد .بنده هم وقتی شش ماهه بودم در شلوارم ادرار ميكردم اين كه دليل نشد.انسانهاتغيير ميكنندچه بسا لحظات پايانی عمرشان تغيير كنند.</p>