ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۲۳۸ تن قربانی حوادث کار در تهران در ۸ ماه اول سال

سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی، کمبود اکسیژن به دلیل فراهم نشدن ایمنی کار برای کارگران از سوی کارفرما از عوامل مرگ ناشی از حوادث کار است

از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال ۲۳۸ تن در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند. این آمار را مدیر کل پزشکی قانونی تهران اعلام کرده است. به گفته‌ی مسعود قادی پاشا، ۵ تن از کشته‌شدگان زن بوده‌اند.

بیشترین حوادث کار در بخش ساختمان رخ می دهند

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به نقل از او نوشته است میزان قربانیان حوادث کار نسبت به دوره مشابه سال پیش  ۷/۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

ابتدای سال جاری مؤسسه ملی تحقیقات سلامت در ایران گزارش داد که سالانه ۲۰ هزار حادثه شغلی در ایران رخ می‌دهد که بخشی از آن به مرگ منجر می‌شود. به گزارش بازرسی کار وزارت تعاون، بیشترین حوادث کار در بخش ساختمان رخ می‌دهد.

برآورد می‌شود که آمار واقعی حوادث کار بیشتر از میزان رسمی باشد و به سبب غیرقانونی کار کردن بخشی از کارگران، حوادثی که در حین کار برای آنان رخ می‌دهد در جایی ثبت نمی‌شود.

سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی، کمبود اکسیژن به دلیل فراهم نشدن ایمنی کار برای کارگران از سوی کارفرما از عوامل مرگ ناشی از حوادث کار است.

در این زمینه بیشتر بخوانید: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.