ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آزادی دو روزنامه‌نگار زندانی

<p>نازنين خسروانی و مهسا امرآبادی دو روزنامه&zwnj;نگار زندانی آزاد شدند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش تارنمای کلمه، نازنين خسروانی، روز گذشته پس از تحمل چهار ماه و نيم زندان در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات آزاد شد و مهسا امرآبادی که از روز دهم اسفندماه جاری بازداشت بود، امروز آزاد گرديد.</p> <p><br /> نازنين خسروانی ۱۱ آبان&zwnj;ماه سال جاری در منزل پدری خود بازداشت شده بود، و عصر ديروز با توديع وثيقه ۶۰۰ ميليون تومانی آزاد شد.</p> <p><br /> وی سابقه همکاری با روزنامه&zwnj;های نوروز، بهار، دوران امروز، کارگزاران، سرمايه و خبرگزاری آفتاب را در کارنامه فعاليت&zwnj;های حرفه ای خود دارد.</p> <p><br /> نازنين خسروانی قرار بود ماه گذشته آزاد شود، اما دادستان تهران با وجود تأمين و توديع وثيقه، مانع رهايی وی از اوين شده بود.</p> <p><br /> مهسا امرآبادی آبان&zwnj;ماه سال جاری، به اتهام اقدام تبليغی عليه نظام از طريق مصاحبه و گزارش&zwnj; از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه به يک&zwnj;سال حبس تعزيری محکوم شده بود.</p> <p><br /> اين روزنامه&zwnj;نگار، خرداد سال گذشته، تنها دو روز پس از انتخابات رياست جمهوری بازداشت و پس از دو ماه و نيم با وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی آزاد گرديد.</p> <p><br /> مسعود باستانی روزنامه&zwnj;نگار زندانی در زندان رجائی&zwnj;شهر کرج، همسر امرآبادی بيش از يک سال است که بدون يک روز مرخصی در زندان به&zwnj;سر می&zwnj;برد و دادگاه وی را به شش سال زندان و پرداخت ۳۶ ميليون تومان جريمه نقدی محکوم کرده است.</p> <p><br /> مهسا امرآبادی در مدت بازداشت اخير در بند دو-الف سپاه و در سلول انفرادی به سر برده و توانسته است يک بار با همسر خود که طی بيست ماه گذشته به مرخصی نيامده بود، ملاقات داشته باشد.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

نازنين خسروانی و مهسا امرآبادی دو روزنامه‌نگار زندانی آزاد شدند.

به گزارش تارنمای کلمه، نازنين خسروانی، روز گذشته پس از تحمل چهار ماه و نيم زندان در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات آزاد شد و مهسا امرآبادی که از روز دهم اسفندماه جاری بازداشت بود، امروز آزاد گرديد.

نازنين خسروانی ۱۱ آبان‌ماه سال جاری در منزل پدری خود بازداشت شده بود، و عصر ديروز با توديع وثيقه ۶۰۰ ميليون تومانی آزاد شد.

وی سابقه همکاری با روزنامه‌های نوروز، بهار، دوران امروز، کارگزاران، سرمايه و خبرگزاری آفتاب را در کارنامه فعاليت‌های حرفه ای خود دارد.

نازنين خسروانی قرار بود ماه گذشته آزاد شود، اما دادستان تهران با وجود تأمين و توديع وثيقه، مانع رهايی وی از اوين شده بود.

مهسا امرآبادی آبان‌ماه سال جاری، به اتهام اقدام تبليغی عليه نظام از طريق مصاحبه و گزارش‌ از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه به يک‌سال حبس تعزيری محکوم شده بود.

اين روزنامه‌نگار، خرداد سال گذشته، تنها دو روز پس از انتخابات رياست جمهوری بازداشت و پس از دو ماه و نيم با وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی آزاد گرديد.

مسعود باستانی روزنامه‌نگار زندانی در زندان رجائی‌شهر کرج، همسر امرآبادی بيش از يک سال است که بدون يک روز مرخصی در زندان به‌سر می‌برد و دادگاه وی را به شش سال زندان و پرداخت ۳۶ ميليون تومان جريمه نقدی محکوم کرده است.

مهسا امرآبادی در مدت بازداشت اخير در بند دو-الف سپاه و در سلول انفرادی به سر برده و توانسته است يک بار با همسر خود که طی بيست ماه گذشته به مرخصی نيامده بود، ملاقات داشته باشد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.