ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زخمی شدن شديد مسئولان شهر پاکدشت در مانور سفرهای نوروزی

<p>بر اثر حادثه&zwnj;ای که در مانور سفرهای نوروزی شهرستان پاکدشت رخ داد، فرماندار، شهرداران و رئيس شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان زخمی شدند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری مهر، اين حادثه بامداد امروز در نزديکی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه در پارک دانشجو، مقابل شهرداری پاکدشت رخ داد.</p> <p><br /> بنا به اين گزارش راننده آمبولانس هلال احمر که در حال اجرای مانور بود، کنترل خودرو را از دست داد و به جايگاه مسئولان برخورد کرد که منجر به زخمی شدن قربان&zwnj;علی مقبلی، فرماندار شهرستان، مرتضی سليمانی شهردار پاکدشت، محمود خانی شهردار شريف&zwnj;آباد، احمد مدنی، رئيس شبکه بهداشت پاکدشت، همچنين رئيس جمعيت هلال احمر و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت شد.</p> <p><br /> زخمی&zwnj;شدگان اين حادثه که دچار شکستگی&zwnj;های شديد دست، پا و سر شده بودند به وسيله بالگرد امداد هوايی به يکی از بيمارستان&zwnj;های شهر تهران منتقل شدند.</p> <p><br /> تعداد مصدومان اين سانحه هفت نفر گزارش شد که فرماندار پاکدشت به دليل مصدوميت شديد از ناحيه کمر، گردن و ستون فقرات؛ رئيس شبکه بهداشت به دليل ضربه مغزی، و معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت به دليل شکستگی شديد پا و خون&zwnj;ريزی داخلی، همچنان در بيمارستان و تحت مراقبت&zwnj;های ويژه قرار دارند.</p> <p><br /> احمد نجفی، بخشدار مرکزی پاکدشت در اين رابطه گفت: &laquo;اوضاع جسمی فرماندار شهرستان پاکدشت تا حدودی بهتر از دو مصدوم ديگر است ولی رئيس شبکه بهداشت به دليل ضربه&zwnj;ای که به سرش اصابت کرده اگر چه هوشياری دارد همچنان تحت مراقبت است.&raquo;</p> <p><br /> وی در مورد وضعيت جهرانی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت گفت: &laquo;اين مسئول به غير از شکستگی پا دچار خونريزی داخلی شده که وضعيت او را تا حدودی وخيم نموده و به همين دليل به شدت تحت نظر پزشکان قرار دارد.&raquo;</p> <p><br /> شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان&zwnj;های استان تهران است. این شهرستان در حاشیه جاده ترانزیتی تهران -مشهد قرار دارد.</p> <p><br /> ستاد تسهيلات نوروزی نهادی است که در هر استان به&zwnj;منظور تدارک نيازمندی&zwnj;های سفرهای نوروزی ايرانيان تشکيل شده است.</p> <p><br /> ۲۰ نماينده از سازمان&zwnj;های مختلف عضو ستاد تسهيلات نوروزی دو هفته پيش در سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری دور هم گرد آمدند تا از برنامه&zwnj;های سازمان&zwnj;هايشان برای تسهيل سفرهای نوروزی مردم بگويند.<br /> &nbsp;</p> <p>حميد بقايی، رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری در اين نشست با اشاره به اين که فعاليت اين ستاد يک مانور عملياتی است، گفت: &laquo;برخی اتفاق&zwnj;ها پس از انتخابات، فشارهايی به مردم وارد کرده است که بهترين دوای اين درد، نوروز و تعطيلات آن است.&raquo;</p> <p><br /> وی به معاون سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری پيشنهاد كرد از نماينده سازمان جهانی جهانگردی بخواهد در تعطيلات نوروز در ايران حضور يابد و از نزديك شاهد سفرهای نوروزی مردم باشد.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

بر اثر حادثه‌ای که در مانور سفرهای نوروزی شهرستان پاکدشت رخ داد، فرماندار، شهرداران و رئيس شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اين حادثه بامداد امروز در نزديکی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه در پارک دانشجو، مقابل شهرداری پاکدشت رخ داد.

بنا به اين گزارش راننده آمبولانس هلال احمر که در حال اجرای مانور بود، کنترل خودرو را از دست داد و به جايگاه مسئولان برخورد کرد که منجر به زخمی شدن قربان‌علی مقبلی، فرماندار شهرستان، مرتضی سليمانی شهردار پاکدشت، محمود خانی شهردار شريف‌آباد، احمد مدنی، رئيس شبکه بهداشت پاکدشت، همچنين رئيس جمعيت هلال احمر و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت شد.

زخمی‌شدگان اين حادثه که دچار شکستگی‌های شديد دست، پا و سر شده بودند به وسيله بالگرد امداد هوايی به يکی از بيمارستان‌های شهر تهران منتقل شدند.

تعداد مصدومان اين سانحه هفت نفر گزارش شد که فرماندار پاکدشت به دليل مصدوميت شديد از ناحيه کمر، گردن و ستون فقرات؛ رئيس شبکه بهداشت به دليل ضربه مغزی، و معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت به دليل شکستگی شديد پا و خون‌ريزی داخلی، همچنان در بيمارستان و تحت مراقبت‌های ويژه قرار دارند.

احمد نجفی، بخشدار مرکزی پاکدشت در اين رابطه گفت: «اوضاع جسمی فرماندار شهرستان پاکدشت تا حدودی بهتر از دو مصدوم ديگر است ولی رئيس شبکه بهداشت به دليل ضربه‌ای که به سرش اصابت کرده اگر چه هوشياری دارد همچنان تحت مراقبت است.»

وی در مورد وضعيت جهرانی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت گفت: «اين مسئول به غير از شکستگی پا دچار خونريزی داخلی شده که وضعيت او را تا حدودی وخيم نموده و به همين دليل به شدت تحت نظر پزشکان قرار دارد.»

شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان‌های استان تهران است. این شهرستان در حاشیه جاده ترانزیتی تهران -مشهد قرار دارد.

ستاد تسهيلات نوروزی نهادی است که در هر استان به‌منظور تدارک نيازمندی‌های سفرهای نوروزی ايرانيان تشکيل شده است.

۲۰ نماينده از سازمان‌های مختلف عضو ستاد تسهيلات نوروزی دو هفته پيش در سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری دور هم گرد آمدند تا از برنامه‌های سازمان‌هايشان برای تسهيل سفرهای نوروزی مردم بگويند.
 

حميد بقايی، رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری در اين نشست با اشاره به اين که فعاليت اين ستاد يک مانور عملياتی است، گفت: «برخی اتفاق‌ها پس از انتخابات، فشارهايی به مردم وارد کرده است که بهترين دوای اين درد، نوروز و تعطيلات آن است.»

وی به معاون سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری پيشنهاد كرد از نماينده سازمان جهانی جهانگردی بخواهد در تعطيلات نوروز در ايران حضور يابد و از نزديك شاهد سفرهای نوروزی مردم باشد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمد

    <p>در جواب آقاي بقايي بايد گفت بله اين همان فشارهايي است كه بعد از انتخابات وارد شده ، و هيچ راه علاجي ندارد مگر اينكه فشار چند برابري بر حاكمان گمراه وارد شود .چون قانون سوم نيوتون مي گيد هر عملي را عملي است برابر در خلاف جهت!!</p>

  • سامان

    <p>آقا این مانور بوده اگه واقعی بود حتما چیزی از گروه امداد باقی نمیموند </p>