ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرات زنان علیه ترامپ به قطب جنوب رسید

دانشمندان مستقر در قطب جنوب نیز با اجرای تظاهراتی چندده نفره به تظاهرات زنان علیه ترامپ پیوستند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند همچون: «پنگوئن‌ها برای صلح»، «خوک‌های دریایی برای صلح».

شماری از دانشمندان و توریست‌ها در قطب جنوب به جنبش عظیم تظاهرات زنان علیه ترامپ پیوستند.

تظاهرات علیه ترامپ در قطب جنوب - منبع: توئیتر

به گزارش شبکه خبری آمریکایی «سی ان ان»، دانشمندان غیردولتی و نیز توریست‌های حامی محیط زیست در قطب جنوب همراه با صدهاهزار معترض دیگر در سرتاسر جهان، شنبه ۲۱ ژانویه تظاهراتی علیه ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ و ادبیات زن‌ستیزانه و دیگرهراسانه او برپا کردند.

دونالد ترامپ، میلیاردر جمهوری‌خواه که کارزار انتخاباتی جنجالی‌اش انتقاد بسیاری از فعالان حقوق بشر، زنان، مهاجران و اقلیت‌های مختلف را به همراه داشت، جمعه ۲۰ ژانویه به کاخ سفید قدم گذاشت. به همین خاطر، شنبه ۲۱ ژانویه بیش از ۶۰۰ شهر جهان در ۲۰ کشور دنیا صحنه تظاهرات زنان و حامیان حقوق آنها علیه آغاز به کار دولت او شد.

دانشمندان مستقر در قطب جنوب نیز روز گذشته با اجرای تظاهراتی چندده نفره به این جنبش پیوستند. عکس‌های این تظاهرات در حساب‌های توئیتری آنها منتشر شد. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که رویشان نوشته شده‌بود: «پنگوئن‌ها برای صلح»، «خوک‌های دریایی برای صلح».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.