ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مرخصی مهدی هاشمی مدت زمان نداشت»

محمود علیزاده‌ طباطبایی، وکیل مدافع مهدی هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که مرخصی موکلش از زندان مدت زمان نداشت و اتمام آن هنوز به او ابلاغ نشده است.

محمود علیزاده‌ طباطبایی، وکیل مدافع مهدی هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که مرخصی موکلش از زندان مدت زمان نداشت و اتمام آن هنوز به او ابلاغ نشده است.

مهدی هاشمی رفسنجانی در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ برای اجرای حکم ۱۰ سال زندان خود روانه زندان اوین شد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علیزاده‌ طباطبایی درباره سخنان یکشنبه غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه، گفت که روز دوشنبه ۴ بهمن از اظهارات او باخبر شده اما تا روز یکشنبه موردی به مهدی هاشمی برای بازگشت به زندان ابلاغ نشده بود؛ «زیرا مرخصی او مدت زمان نداشت».

محسنی اژه‌ای روز یکشنبه ۳ بهمن اعلام کرد که مرخصی مهدی هاشمی در همین روز به پایان می‌رسد.

مهدی هاشمی شامگاه یکشنبه ۱۹ دی‌ماه در پی مرگ ناگهانی پدرش، اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از زندان به مرخصی آمد.

محمود علیزاده ‌طباطبایی افزود هرگاه پایان مرخصی به مهدی هاشمی ابلاغ شود او خود را معرفی می‌کند.

این وکیل دادگستری ۲۲ دی‌ماه گفته بود تا هر زمانی که مسئولان قضائی اجازه دهند موکلش بیرون از زندان خواهد ماند و از مرخصی استفاده می‌کند.

علیزاده ‌طباطبایی اظهار امیدواری کرده بود که در مدتی که موکلش بیرون از زندان است، درخواست اعاده دادرسی او پذیرفته شود.

مهدی هاشمی رفسنجانی به استناد ماده سوم «قانون تشدید مجازات مرتکبان ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری»، به حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است. او در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ به اتهامات اختلاس، ارتشاء و مباحث امنیتی به ۱۰ سال زندان محکوم و در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ برای اجرای حکم روانه زندان اوین شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.