ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیش از ۱۵۰ نفر از پرسنل سد سرداب فریدونشهر ۶ ماه است حقوق نگرفته‌اند

)پیمانکار پروژه سد سرداب فریدون شهر در توضیح دلیل عدم پرداخت شش ماه حقوق پرسنل این پروژه گفته شرکت آب منطقه‌ای اصفهان (کارفرمای مادر مطالبات پیمانکار را نپرداخته است.

پرسنل سد سرداب فریدون شهر در غرب استان اصفهان که تعدادشان بیش از ۱۵۰ نفر است، از شش ماه پیش حقوق دریافت نکرده‌اند. پیمانکار پروژه در توضیح دلیل عدم پرداخت حقوق‌ها گفته است که شرکت آب منطقه‌ای اصفهان که کارفرمای مادر محسوب می‌شود مطالبات پیمانکار را نپرداخته است.

محل احداث سد سرداب فریدون شهر

به نوشته‌ی خبرگزاری کار ایران (ایلنا) این پروژه که اجرای آن از سال ۹۱ آغاز شده  قرار بوده پس از ۴ سال آماده بهره‌برداری شود اما به دلیل مشکلات مالی تنها ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

پروژه سد سرداب با اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار آغاز به کار کرد و هدف از آن ساخت سد "برای تنظیم سیلاب‌ها و آب‌های خروجی و کمک به افزایش آب ورودی به تونل اصلی چشمه لنگان" اعلام شده بود.

برای ساخت سد منطقه‌ی مسکونی و کشاورزی از جمعیت تخلیه و زمین‌ها خریداری شد. تصمیم به اجرای پروژه ساخت این سد انتقاداتی را از سوی جمله فعالان و نهادهای مدافع محیط زیست در پی داشت که به از میان رفتن پوشش گیاهی و بکر منطقه معترض بودند.

اخبار کارگری زمانه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.