ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابتکار: پرونده فرزندم نباید رسانه‌ای می‌شد

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران می‌گوید پرونده قضائی فرزندنش «کاملاً شخصی» است و دادگاه در حال رسیدگی به آن است.

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران می‌گوید پرونده قضائی فرزندنش «کاملاً شخصی» است و دادگاه در حال رسیدگی به آن است.

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران از سوی مخالفان دولت یازدهم زیر فشار قرار گرفته است.

معصومه ابتکار چهارشنبه ۶ بهمن در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره پرونده قضائی فرزندنش، طه هاشمی، گفت این پرونده مربوط به دو نفر است اما «چون مادر یکی از این افراد از مسئولان است، این موضوع قاعدتاً نباید در رسانه‌ها طرح شود تا فرایند قضائی را تحت تأثیر قرار ندهد.»

او طرح مسئله پرونده فرزندنش را عامدانه، «توسط یک رسانه خاص» و از طریق یکی از طرفین دعوا دانست و گفت آن‌ها از این موضوع بهره‌برداری می‌کنند.

پیش از این، منابع مخالف دولت، از جمله خبرگزاری فارس در دی‌ماه سال جاری از بازداشت طه هاشمی به دلیل صدور چک بلامحل خبر داده و گفته بودند این حکم در مدت کوتاهی لغو شد.

فارس گفته بود از جمله پروژه‌هایی که طه هاشمی، پسر معصومه ابتکار در آن نقش داشت تولید شمش‌های گوگرد برای جلوگیری از خطرات گوگرد برای محیط زیست بود، که گروهی از افراد در آن سهیم می‌شوند اما با آن‌چه فارس تلاش پسر ابتکار در کنار گذاشتن آن‌ها از بخشی پروژه عنوان کرده این افراد تصمیم می‌گیرند که کل دارایی و آورده خود را پس بگیرند و از کل پروژه جدا شوند و کار به شکایت آن‌ها و دادگاه می‌کشد.

به‌گفته ابتکار موضوع این پرونده به تهدیداتی منجر شده که هم بازرس ویژه دفتر رهبر جمهوری اسلامی از آن گزارشی تهیه کرده است و هم وزارت اطلاعات. او افزود همه مسئولان مربوطه در جریان این پرونده قرار دارند.

معصومه ابتکار برخی از نقطه‌نطراتی را که در این‌باره مطرح شده به دلیل عدم آگاهی کافی دانست و گفت در این‌باره با غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه صحبت کرده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار امیدواری کرد که پرونده فرزندش تحت تأثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد. او گفت: «این موضوعی است که فرآیند قضائی خود را طی می‌کند و هر آن‌چه احکام دادگاه باشد مورد قبول ماست.»

روز دوشنبه ۴ بهمن محسنی‌اژه‌ای بدون نام بردن از طه هاشمی، گفته بود: «این فرد حکمی در رابطه با چک دارد که قطعی شده و برای جلب او اقدام گردیده است.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jack

    خانم شما که مترجم خوبی برای برادر ها در سفارت امریکا بودید.مشکلی هم ندارید مثل بقیه برادران دزد با پول های دزدیده شده به امریکا و یا کاندا تشریف ببرید. خیانت به مردم بی گناه ایران دامان مه جنایت کاران گرفته و خواهد گرفت قانون اگر خوبی کنی خوبی وبدی کنی بدی خواهی دید

  • کامبیز

    بله درایران فقط مردم عادی حرمت نداشته ومیتوان هرکاری با ایشان نمود!!!!!

  • Omid

    آینه حکومت عدل علی!!!!؟ پارتی بازی و اشرافی گری بیداد میکنه...یکی نون ندارد بخوره،،یکی ماشین سوار میشه دو میلیارد تومن