ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرستاده جدید آمریکا به سازمان ملل: حمایتمان کنید یا نام‌تان را یادداشت می‌کنیم

نیکی هالی گفت که «هدف ما نشان‌دادن ارزش‌مان در سازمان ملل است و این کار را با نشان‌دادن قدرتمندی‌مان، صدامان، پشتیبانی از متحدانمان و مطمئن‌شدن از پشتیبانی آنها از ما انجام خواهیم داد.»

نیکی هالی، فرستاده جدید ایالات متحده آمریکا به سازمان ملل گفت که برای تغییر در این نهاد بین‌المللی آمده و به متحدان آمریکا هشدار داد که اگر از واشنگتن حمایت نکنند، او «نام‌شان را یادداشت می‌کند».

ملاقات نیکی هالی با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل - عکس: AFP

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، نیکی هالی، جمعه ۲۷ ژانویه به سازمان ملل رفت تا مدارک مأموریت خود از سوی واشنگتن را تقدیم این نهاد بین‌المللی کند. او در جمع خبرنگاران گفت که «هدف ما نشان‌دادن ارزش‌مان در سازمان ملل است و این کار را با نشان‌دادن قدرتمندی‌مان، صدامان، پشتیبانی از متحدانمان و مطمئن‌شدن از پشتیبانی متحدانمان از ما انجام خواهیم داد.»

او هشدار داد که «آنهایی که پشتیبان ما نباشند، نام‌شان را یادداشت می‌کنیم، و برای واکنش به آنها نکته‌هایی را نشان‌شان خواهیم داد.»

پس از تصویب قطع‌نامه شورای امنیت علیه شهرک‌سازی‌های اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا در پیام‌های توئیتری اعلام کرد که پس از ورود او به کاخ سفید، وضعیت در سازمان ملل تغییر خواهد کرد. در تصویب قطع‌نامه‌ای که اسرائیل را به شدت برآشفت، دولت پیشین آمریکا به ریاست‌جمهوری باراک اوباما از وتوی قطع‌نامه سرباز زد و صرفاً از رأی‌دادن امتناع کرد.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.