ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سوختگی کودک سه‌ساله اراکی حین عمل جراحی لوزه

یک کودک سه‌ساله اراکی حین عمل لوزه در بیمارستان امیرکبیر اراک به دلیل نزدیکی بیش از حد به دستگاه «فن گرمازا» دچار سوختگی درجه دو از ناحیه پا شد.

یک کودک سه‌ساله اراکی حین عمل جراحی لوزه از ناحیه پا دچار سوختگی درجه دو شد.

این اتفاق در بیمارستان امیرکبیر اراک رخ داد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی علوم پزشکی شهرستان اراک، یک کودک سه‌ساله اراکی حین عمل لوزه در بیمارستان امیرکبیر اراک به دلیل نزدیکی بیش از حد به دستگاه «فن گرمازا» دچار سوختگی درجه دو از ناحیه پا شد.

این کودک که اکنون در بیمارستان ولی‌عصر اراک برای درمان سوختگی بستری شده‌است، چهارم بهمن‌ماه تحت عمل جراحی قرار گرفت. علی ارجمند، رئیس بیمارستان امیرکبیر گفت که به دنبال افت درجه حرارت اتاق عمل، یکی از پرستاران فن گرمازا را با فاصله کمی از پاهای او قرار می‌دهد و منجر به سوختگی پای او می‌شود.

رئیس بیمارستان امیرکبیر با حمایت از پرستار بیمارستان خود و غیرعمدی‌خواندن این اشتباه گفت که در هر حال، طبق قوانین با پرستار برخورد خواهد شد.

علاوه بر ارجمند، استاندار مرکزی نیز جمعه هشتم بهمن‌ماه از این کودک عیادت کرده‌است.

پیش از نیز چندین بار نحوه رسیدگی مسئله‌زای بیمارستان‌های ایران به کودکان خبرساز شده‌بود.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اینجوری نمیشه. باید به کشورهایی مثل هند و آلمان اجازه داد در ایران بیمارستانهای خصوصی داشته باشند تا گوشی دست بعضی ها بیاید. تو را خدا نگویید پزشک و پرستار ایرانی بیکار میشود. پزشک و پرستاری که بی‌کیفیت کار کند همان به که بیکار شود.