ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون قالیباف: شهرداری از خرید اوین منصرف نشده است

یک معاون شهرداری گفت مشکل اصلی بر سر راه تملک اوین اشکال در اسناد مالکیت قطعی بخش‌هایی از زمین زندان اوین است. او گفت که شهرداری از تملک زندان اوین منصرف نشده است.

یکی از معاونان شهرداری تهران گفت که این نهاد برای تملک زندان اوین و بدل‌کردن آن به مجموعه فرهنگی‌ـ‌تفریحی آمادگی دارد.

امانی، معاون شهرداری

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران شنبه ۹ بهمن‌ماه گفت که شهرداری در صورت موافقت سازمان زندان‌ها آماده است تا تملک اوین را عهده‌دار شود و آن را به فضای سبز و مجموعه فرهنگی‌ـ‌‍تفریحی بدل کند.

اگرچه برای مدت‌ها گزارش‌هایی از مذاکرات برای قیمت‌گذاری اوین و واگذاری آن به شهرداری منتشر شده بود، اما علی‌اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌های ایران اواخر دی‌ماه سال جاری اعلام کرد که شهرداری تهران تمایلی به خرید زندان اوین ندارد.

اما امانی بر خلاف سخنان جهانگیر توضیح داد که شهرداری تهران جلسات مشترک زیادی را با مسئولان سازمان‌ زندان‌ها برگزار و برای تملک اوین اعلام آمادگی کرده‌است. او گفت که شهرداری از تملک زندان اوین منصرف نشده است.

بنابر گفته‌های امانی، مشکل اصلی بر سر راه تملک اوین اشکال در اسناد مالکیت قطعی بخش‌هایی از زمین زندان اوین است و در صورت رفع این اشکال‌ها، شهرداری پروژه تملک و تبدیل اوین را پیش خواهد برد.

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران ابتدا در ۱۳۹۲ از توافق اولیه با قوه قضائیه برای انتقال زندان اوین به خارج از تهران و بدل‌کردن زمین فعلی آن به مجموعه تفریحی خبر داده بود. قالیباف دو سال بعد گفت که اطمینان دارد در دوره مدیریت او و آملی لاریجانی زندان اوین به موزه و پارک بزرگی تبدیل خواهد شد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایرانی

    خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است شاید این واگذاری باعث شود که حافظه تاریخی یک قرن مردم ایران از استبداد سیاه و متعفن شیخ و شاه پاک شود!!!!