ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس قوه قضائیه ایران خواهان «واکنش قاطع» دولت علیه آمریکا شد

صادق آملی لاریجانی از دولت یازدهم خواست تا با توجه به «تجربه مهم و تلخ برجام» به ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی به آمریکا، قاطعانه پاسخ بدهد.

صادق آملی لاریجانی از دولت یازدهم خواست تا با توجه به «تجربه مهم و تلخ برجام» به ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی به آمریکا، قاطعانه پاسخ بدهد.

صادق آملی لاریجانی درباره ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا: از خوی آمریکایی‌ها چنین تصمیمی بعید نبود

به‌گزارش خبرگزاری میزان، رئیس قوه قضائیه دوشنبه ۱۱ بهمن در جلسه مسئولان عالی قضائی دستور اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را «رفتاری نامتعادل، غیرانسانی و خلاف موازین حقوق بشر» خواند و گفت این فرمان اسلام‌هراسی را توسعه می‌دهد.

صادق آملی لاریجانی با بیان این‌که «از خوی آمریکایی‌ها چنین تصمیمی بعید نبود»، از دولت، رئیس جمهوری و وزارت امور خارجه ایران خواست که با عبرت از تجربیاتی نظیر «تجربه مهم و تلخ برجام»، به این رفتار آمریکا «واکنش قاطع، مناسب و متناسب» نشان دهند.

او بر لزوم «پاسخ قاطع کشورهای اسلامی» به تصمیم آمریکا نیز تأکید کرد.

رئیس قوه قضائیه ایران خطاب به ترامپ گفت: «شما همان کسی هستید که در جریان رقابت‌های انتخاباتی به رقیب خود صراحتاً گفتید که داعش را او پدید آورده است. حالا چگونه است که انتقام پدید آمدن داعش را از مسلمانان می‌گیرید؟»

دونالد ترامپ روز جمعه ۲۷ ژانویه / ۸ بهمن دستور داد تا به مدت ۹۰ روز از ورود شهروندان ایران، عراق، لیبی، سوریه، سودان، سومالی و یمن به آمریکا جلوگیری شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرزاد

    اگه آمریکا بده و لانه شیطانه و رهبر استکبار جهانی، چرا سلمونا میرن اونجا؟. اصلا چرا این آقایون ناراحتن که راهو بستن؟. من کاری با آدمای عادی ندارم ولی این بچه مسلمونا میرن اونجا از آزادی و برابری و امکانات اون کفار استفاده میکنن بعد فحش و ناسزا هم بهشون میدن. یه کم وجدان و انصاف هم خوب چیزیه

  • کوروش

    ما که توان رفتن به آمریکا را نداریم ولی واکنش مخالفان آمریکا در ایران تندتر از دیگران است ، براستی چرا؟؟؟؟؟ ن در هر صورت ایران دستمایه ای برای جبران و مقابله با این کار آمریکا ندارد. نه صنعت جهانی نه نفوذ جهانی نه دوستان نیرومندی واکنش ایران کاری بیهوده و بی اثر است

  • Farid

    تقصیر حکومت اسلامی است که بخاطر صدور ولایت فقیه ٬ منطقه را به جنگ داخلی و آشوب کشانده ..

  • ali

    ۳۸ساله که میگید مرگ بر آمریکا ولی آقازاده ها را می فرستید اونجاها، آنها چیزی نمیگن، حالا میگن به کشور ما نیایید، کشور خودشونه حق دارن بگن، منصفانه قضاوت کنیم ترامپ دیوانه نیست ما ایرانیها منطقی نیستیم!