ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر کار: ۲۳ درصد افراد جامعه دچار ناامنی روانی هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که ‌۲۳.۴ درصد از افراد ۱۵ تا ۶۴ سال در طیفی از ناامنی روانی قرار دارند. بر این اساس از هر پنج نفر یک نفر در ایران از ناامنی روانی رنج می‌برد.

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که ‌۲۳.۴ درصد از افراد ۱۵ تا ۶۴ سال در طیفی از ناامنی روانی قرار دارند. بر این اساس از هر پنج نفر یک نفر در ایران از ناامنی روانی رنج می‌برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی ضمن ارائه این آمار افزود در این طیف زنان سهم بیشتری دارند و زنانِ تنها در این گروه بیشترین آسیب را می‌بینند.

به‌گفته وزیر کار، شهرهای بزرگ تهران و کرج با اولویت بالا و بعد سایر شهرها سهم دارند.

ربیعی همچنین گفت: «حدود ۵۳ درصد از علل مرگ و میر به شیوه زندگی، ۲۱ درصد به عوامل محیطی، ۱۶ درصد به وراثت و ۱۰ درصد به مسائل بهداشتی مربوط است و به طور کلی می‌توان گفت ۷۳ درصد از عوامل کاهش عمر به سبک زندگی و محیطی ارتباط دارد.»

او نیاز جامعه به مشاوره را بالا دانست.

انوشیروان‌ محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی در دی‌ماه سال جاری گفته بود که ۲۵ درصد افراد جامعه به نوعی با اختلالات روانی دست به گریبان هستند و زنان ۱.۳ درصد بیشتر از مردان در معرض اختلالات روانی و افسردگی هستند اما این آمار در استانی ۳۶ درصد و در استانی دیگر ۹ درصد است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.