ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر خارجه ایران: روزهای سختی در پیش روست

محمد جواد ظریف پیش‌بینی کرده که دولت آمریکا تلاش خواهد کرد مذاکرات تازه‌ای را برای تجدید نظر در توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های بزرگ جهانی از سر گیرد.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در گفت‌و گویی که روزنامه اطلاعات در شماره ۲۶۶۵۲ خود با او انجام داده، پیش‌بینی کرده که دولت آمریکا تلاش خواهد کرد مذاکرات تازه‌ای را برای تجدید نظر در توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های بزرگ جهانی از سر گیرد. به همین جهت به گفته او روزهای سختی در پیش است.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران

وزیر خارجه ایران در این مصاحبه درباره برجام گفته است:

«ممکن است ترامپ برای مذاکره مجدد [درباره برجام] تلاش کند. معلوم است که نه ایران و نه اروپایی‌ها ‌مذاکره مجدد را نمی‌پذیرند‌. ‌جامعه بین‌المللی‌ هم قبول نمی‌کند. لذا روزهای دشواری را در پیش‌رو خواهیم داشت ضمن این‌که در یک سال گذشته هم روزهای آسانی نداشتیم.»

توافق هسته‌ای ایران و کشورهای گروه ۱+۵ شامل آمریکا، چین، روسیه، فرانسه، بریتانیا و آلمان روز ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۵  در وین به امضای طرفین رسید. بر اساس این توافق، از یک سو محدودیت‌های شدید بر برنامه هسته‌ای تهران اعمال می‌شود و از سوی دیگر تحریم‌های چندجانبه علیه ایران کاهش یافته یا لغو خواهند شد.

دونالد ترامپ در دوران کارزار انتخاباتی خود اعلام کرده بود که توافق هسته‌ای با ایران یکی از «بدترین» توافق‌هاست. برخی از جمهوری‌خواهان نیز در طول کارزار انتخابات ریاست جمهوری وعده لغو توافق هسته‌ای با ایران را داده بودند.

روز گذشته، پل رایان، نماینده حزب جمهوری‌خواه از ایالت ویسکانسین در مجلس نمایندگان آمریکا و رئیس این مجلس گفته بود منطقی‌تر آن است که در راه تطبیق کامل توافق هسته‌ای با ایران تلاش کرد تا این‌که این توافق را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hero

    ما کاری نداریم که روزهای سخت در پیش رو هست ما حقمون رو میخوایم و سهممون رو از ثروت کشور به ما ربطی نداره به درک که نمیتونید شما از اول هم لیاقت حکومت رو نداشتید و ندارید یا وضع ما درست میشه یا همه مردم باید دست در دست حکومت رو ساقط کنند چون همش به فکر خودشه و میگن ما باید حاکم باشیم شما بیجا کردین اگر اینطوره ما هم باید تو حساب بانکی خودمون ده میلیارد پول داشته باشیم مردم اگر چنین است باید اماده *** باشیم تظاهرات تا ساقط کردن یا باید مشکل ما حل بشه یا ساقط بشن