ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: استفاده از ماشین گران‌قیمت برای روحانیون و طلاب حرام است

رهبر جمهوری اسلامی در جلسه درس خارج فقه یکشنبه گذشته خود استفاده از ماشین‌های گران قیمت را برای روحانیون و طلاب حرام دانسته است.

رهبر جمهوری اسلامی در جلسه درس خارج فقه یکشنبه گذشته خود استفاده از ماشین‌های گران قیمت را برای روحانیون و طلاب حرام دانسته است.

عکس تزیینی است

علی خامنه‌ای روز یکشنبه ١٧بهمن ۹۵، با اشاره به «حرام بودن استفاده از ماشین‌های گران قیمت برای روحانیون و طلاب» گفته نامه‌ای دریافت کرده‌ که در آن نوشته شده بعضی از افراد حاضر در درس، با ماشین‌های گران‌قیمت ۲۰۰ میلیونی تردد می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهد

    منظور ایشان نمایش اسراف بوده است نه خودش . انچه دارید پنهان کنید تا بتوانیم نمایش فقر و درویشی پیش چشم ملتی راه بیندازیم که به همین ها باوردارد ودم از بزرگی فقر و سرزنش دارایی می زند در حالیکه برای به کف اوردن اندک دارایی از هبچ نمب گذرد . اقا بر رگ خواب ملت دست گذاشته است

  • nader

    پس چرا خودت و مصباح و جنتی واز ماشین گرانقیمت .....استفاده میکنند؟

  • هاشمی

    بخش خیلی خیلی محرمانه فتوا:استفاده از بیت المال و باز کردن ۶۲ حساب بانکی به نام خود توسط طلبه هایی چون لاریجانی حلال است! و چه بهتر که ایشان از برای حفظ ظاهر شتر و الاغ برانند!

  • صمد

    چه فتوای نکبتی! تنها پیامش اینه که ظاهر سازی کنید. نمیگه مشتی اخوند پا پتی این پولا رو از کجا آوردن و البته استفاده از آخرین مدل بی ام و ضد بمب و گلوله برای شخص ایشان از شیر مادر حلال تره. اگه حفاظت از جان بهانه داشتن گارد جاویدان بود پیغمبر و امامای شیعه باید از این چیزا می داشتن. ملاهای حریص و دنیا دوست از جنون مذهبی مردم به عنوان افسار و لگام استفاده کردن و بر خر مراد سوارن

  • میر ز ا رضا

    اما همکاری با پوتین جنایتکار در بمباران هوایی مردم سوریه حلال حلال حلال است!!! .....در حقيقت فرستادگان [=فرشتگان] ما آنچه نيرنگ مى ‏كنيد مى ‏نويسند (آیه ۲۱ از سوره ۱۰ در قرآن)

  • مهرزاد

    آخوند تنها بخش از جامعه به شمار میره که اگر سر کار نره به نفع مردمه و کشوره.

  • hero

    یه اتوبوس امنیتی بگیرین همشونو سوار کنید برسونید سر کارشون