ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض به سخنرانی قالیباف در اصفهان

قالیباف دو پرونده باز دارد؛ فساد مالی شهرداری تهران و حادثه پلاسکو. چند روز پس از آنکه نشان حکومتی «مدیر برتر جهادی» گرفت، به اصفهان دعوت شد تا سخنران مراسم حکومتی ۲۲ بهمن باشد.

حضور شهردار تهران در اصفهان اعتراض استاندار این استان را برانگیخت.

محمدباقر قالیباف در کنار یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در مراسم ۲۲ بهمن

حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران به عنوان سخنران مراسم دولتی ۲۲ بهمن با اعتراض استاندار و برخی از فعالان سیاسی اصفهان همراه شد.

برخی از کاربران شبکه توئیتر خبر داده‌اند که رسول زرگر استاندار اصفهان پس از حضور در مراسم راهپیمایی، هنگام سخنرانی قالیباف محل را ترک کرده است.

پیش از این گروهی از فعالان سیاسی همسو با دولت حسن روحانی با صدور بیانیه‌ای از استاندار خواسته بودند که مانع از حضور قالیباف در مراسم ۲۲ بهمن در این شهر شود.

شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان اصفهان، حضور قالیباف در مراسم ۲۲ بهمن را «اقدام تفرقه‌افکنانه» که باعث «حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی» خواهد شد، عنوان کردند.

نویسندگان بیانیه با اشاره به حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و فساد مالی شهرداری تهران سخنرانی شهردار تهران در اصفهان را «دارای شائبه تبلیغاتی» دانسته و خواستار محاکمه قالیباف شدند.

رسول زرگر استاندار اصفهان گفته است که او نقشی در دعوت از قالیباف برای سخنرانی در اصفهان نداشته است.

یکی از خبرنگاران محلی اصفهان در حساب کاربری توئیتر نوشته است که محمدباقر قالیباف به دعوت شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اصفهان و رایزنی مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران به عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن اصفهان معرفی شده است.

از قالیباف به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ۹۶ نام برده می‌شود.

پرونده فساد مالی گسترده در شهرداری تهران و آتش سوزی ساختمان پلاسکو انتقادها از شهردار تهران را طی چند ماه گذشته افزایش داده است.

رحمت‌الله حافظی عضو شورای شهر تهران که برای نخستین بار فساد مالی قالیباف را رسانه‌ای کرد، گفته است که طرح استیضاح او در شورای شهر تهران رای نخواهد آورد.

قالیباف در انتخابات دوره نهم و یازدهم ریاست جمهوری ایران نیز حضور داشت اما نتوانست آرای لازم را برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری به دست آورد.

در حالی که منتقدان قالیباف همچنان خواستار محاکمه و برکناری او هستند، شهردار تهران نشان دولتی «مدیران جهادی» را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اسماعبل عبدالله زاده

    همان مثل دیگ به دیگ می گوید روت سیاه است. اینها همه از یک اخور اب می خورند .