ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: در انتخابات ریاست جمهوری از هیچ جناح و گروهی حمایت نمی‌کنم

در پی منع احمدی‌نژاد از سوی رهبر جمهوری اسلامی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری، او تأکید کرد که موضع‌ پیشین‌اش مبنی بر عدم حمایت از هیچ گروهی در انتخابات قطعی است.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران که از سوی رهبر جمهوری اسلامی از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری منع شده در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در این انتخابات از هیچ جناحی حمایت نمی‌کند.

محمود احمدی‌نژاد: حمایت من از شخص خاصی در انتخابات خلاف واقع است

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران روز شنبه ۲۳ بهمن در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری آینده اطلاعیه‌ای صادر کرد.

او در این اطلاعیه ضمن تأکید بر این‌که عضو «هیچ جناح و حزب و گروهی» نیست، گفته است «از هیچ فرد یا جناح و حزب و گروهی» حمایت نکرده و نخواهد کرد.

احمدی‌نزاد همچنین این موضع را «قطعی و غیرقابل تغییر» عنوان کرده است.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی پیش از این احمدی‌نژاد را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری منع کرده بود. او در جلسه درس خارج فقه خود در پنجم مهرماه سال جاری گفته ‌بود: «یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ی صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید.»

این سخنان خامنه‌ای به بحث کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده پایان داد و رئیس جمهوری پیشین در نامه‌ای تبعیت خود را از این نظر رهبر جمهوری اسلامی اعلام کرد.

محمود احمدی‌نژاد سپس در آبان‌ماه به حامیان خود از عدم مشارکت‌اش به هر شکلی در انتخابات آینده خبر داد و تأکید کرد که در انتخابات پیش‌رو از کسی حمایت نخواهد کرد.

احمدی‌نژاد در اطلاعیه جدید خود نوشته است: «ممکن است برخی افراد یا جریانات و جناح ها به خاطر منافع گروهی، اخبار و شایعاتی تحت عنوان حمایت از شخص خاصی به نقل از اینجانب منتشر نماید. صریحاً اعلام می‌نمایم که این نوع شایعات و اخبار حتی اگر از زبان نزدیکان اینجانب باشد، خلاف واقع است و قویا تکذیب می‌شود.»

در آبان‌ماه سال جاری اعلام شد که حامیان احمدی‌نژاد تحت نام «جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» (یکتا) می‌خواهند وارد کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری شوند.

«یکتا» یک تشکل اصولگراست که برخی اعضای دولت‌های احمدی‌نژاد و نمایندگان مجلس نهم در آن حضور دارند. این گروه دو سال پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی در ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.