ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ژنرال آمریکایی سمت «مشاور ملی امنیت آمریکا» را نپذیرفت

رابرت هاروارد، ژنرال بازنشسته آمریکایی که قرار بود به جای مایکل فلین به سمت «مشاور امنیت ملی آمریکا» منصوب شود، پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا را رد کرد.

کابینه دونالد ترامپ همچنان بحران زده است. رابرت هاروارد، ژنرال بازنشسته آمریکایی که قرار بود به جای مایکل فلین به سمت «مشاور امنیت ملی آمریکا» منصوب شود، پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا را رد کرد.

رابرت هاروارد، ژنرال بازنشسته آمریکایی

خبرگزاری رویترز گزارش می‌دهد که رابرت هاروارد، دریاسالار بازنشسته به دلایل مالی و خانوادگی از پذیرش این سمت خودداری کرده، اما ظاهراً دلایل دیگری هم در کار بوده: اختلاف با رئیس جمهوری آمریکا بر سر همکارانی که رابرت هاروارد در نظر داشته به کار بگیرد.

دوشنبه ۱۳ فوریه، مایکل فلین، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا به طرز غیر منتظره‌ای استعفا داد.

فلین ظاهراً اطلاعات متناقض و ناقصی درباره گفت‌و‌گوی تلفنی‌اش با سفیر روسیه در آمریکا به مایک پنس، معاون رئیس جمهوری داده بود.

فلین در استعفانامه‌اش اظهار تأسف کرده بود که اطلاعات دقیقی از گفت‌و‌گوی تلفنی‌اش با سفیر روسیه در اختیار مایک پنس نگذاشته است.

فلین متهم شده بود که اواخر دسامبر ۲۰۱۶، در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما با سرگئی کیسلیاک، سفیر روسیه در آمریکا تلفنی درباره تحریم‌ روسیه گفت‌وگو کرده. در آن زمان فلین نامزد پست مشاور ملی امنیت آمریکا بود.

رئیس جمهوری آمریکا یک ژنرال بازنشسته به نام کیت کلاگ را به طور موقت به جای مشاور مستعفی‌اش منسوب کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.