ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی به شورای شهر تهران ارسال شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی به شورای شهر تهران ارسال شده است.

آخرین بار در اسفند ۱۳۹۴ نرخ کرایه تاکسی ۱۵ درصد و نرخ بلیط اتوبوس و مترو ۱۲ درصد افزایش یافته بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مازیار حسینی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دوشنبه ۲ اسفند ضمن اعلام این خبر افزود: «پیشنهاد داده شده با قیمت واقعی تفاوت اساسی دارد اما با توجه به این‌که افزایش قیمت‌ها باید یک روند واقعی را داشته باشد بنابراین این افزایش را به شورای شهر پیشنهاد دادیم که حدوداً افزایش قیمت در کرایه حمل و نقل عمومی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان خواهد بود.»

براساس قانون، شهرداری موظف است لایحه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را پیش از پایان هر سال برای بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه کند  و نرخ‌های جدید از نوروز هر سال اجرا می‌شوند.

آخرین بار کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، اسفند ۱۳۹۴ افزایش نرخ کرایه وسائط نقلیه عمومی در تهران را تصویب کرد.

در آن زمان با توجه به «قطع مقطعی بیمه» و «تک نرخی شدن قیمت سوخت» تصمیم گرفته شد که نرخ کرایه تاکسی ۱۵ درصد و نرخ بلیط اتوبوس و مترو ۱۲ درصد افزایش یابد.

نرخ کرایه حمل و نقل عمومی تهران برای سال ۹۴ نیز ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۳ افزایش یافته بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    وجدانن کرایه های تاکسی در ایران ،خیلیییی پایینه ،آخه ۱۵٪ چی میشه؟!!!