ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده مجلس ایران: رئیس بنیاد شهید بانک دی را به نابودی کشانده

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در نطقی که چهارشنبه ۴ اسفند در صحن علنی مجلس ایراد کرد، درباره دخالت‌ها و رانت‌بازی رئیس بنیاد شهید در بانک دی تذکر داد.

ابوالفضل ابوترابی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در نطقی که چهارشنبه ۴ اسفند در صحن علنی مجلس ایراد کرد، درباره دخالت‌ها و رانت‌بازی رئیس بنیاد شهید در بانک دی تذکر داد.

بانک دی در اثر رانت‌خواری و انتصابات فامیلی رئیس بنیاد شهید: در آستانه ورشکستگی

ابوالفضل ابوترابی در بخشی از نطقش با اشاره به بحران بانک دی گفت:

«متأسفانه [محمد علی شهیدی محلاتی] به دلیل انتصابات اخیر در بنیاد شهید به ویژه در بانک دی، این بانک را به نابودی کشانده است. چرا که هم خواهرزاده رئیس بنیاد شهید و هم دامادش در این موضوع دخالت کرده‌اند و بانک دی در شرایط بحران‌زده‌ای قرار گرفته. لذا به آقای شهیدی برای رسیدگی به این وضعیت تذکر می‌دهم.»

بانک دی از زیرمجموعه‌های بنیاد شهید است و در دوران شکوفایی‌اش با سرمایه‌ای حدود هزار میلیارد تومان در رده‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی قرار داشت.

محمدعلی شهیدی محلاتی که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ریاست ستاد انتخاباتی روحانی را به عهده داشت، به حکم رئیس جمهوری اسلامی به ریاست بنیاد شهید منصوب شد.

رئیس بنیاد شهید باجناق علی اکبر ناطق نوری (رئیس دفتر بازرسی خامنه‌ای) و عباس آخوندی (وزیر راه) است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.